1 - 10 van 10 voor financiele bedrijven
kst83473.2s.pdf
... bedrijven (deze bedrijven verrichten vooral diensten op arbocuratief terrein), 59 scholingsinstellingen en 37 arbodiensten. sinds 1997 zijn jaarlijks gemiddeld zestig bedrijven toegetreden tot de reintegratiemarkt. in 2003 was het aantal nieuwkomers ongeveer 20 bedrijven ... nisaties (stichtingen of vennootschappen) met nauwe bestuurlijke en financiele relaties tot gemeenten. het trendrapport laat een ...
www.cg-raad.nl
kst79837.2s.pdf
... bedrijven, die door gemeenten moeten worden aangevuld. daardoor gemeente het bedrijfseconomisch belang van het sw-bedrijf een (mede)bepalende factor bij het sturen op de uitvoering van de wsw. ook de financiele houdbaarheid van de systematiek verdient aandacht. sw-bedrijven hebben zich, gestimuleerd door het rijk, jarenlang gericht op kapitaalintensieve productielijnen. deze bedrijven ...
www.cg-raad.nl
sv81761tk.PDF
... te zullen gaan maken van de mogelijkheden. bij veel werkgevers, vooral in de kleine bedrijven, is de bekendheid dus het gebruik nog niet groot. werkgevers geven hen de ... de genoemde uitvoeringsproblemen. uvi-functionarissen en (kleine) gemeenten geven vanwege administratieve rompslomp of de financiele onzekerheid de voorkeur aan de (her-)plaatsingsbudgetten boven het pakket op maat. artikel 29b ...
www.cg-raad.nl
evaluatie aanbesteding reïntegratiecontracten 2003 bijlage...
... gemiddelde prijs per tra- ject per doelgroep, tijdigheid van de rapportage en informatie, uitvalpercentage, financiele afwikkeling etc. prijs om te voorkomen dat prijsstunters hun slag slaan, zou er per ... gunde bedrijven (31%) dan niet gegunde bedrijven (25%). ten opzichte van de evalua- tie van vorig jaar is het aandeel bedrijven dat langer dan vijf jaar bestaat, kleiner. doelgroepen de bedrijven ...
www.cg-raad.nl
irobrieflcr.pdf
... resultaatfinanciering. de lcr ziet deze noodzaak niet. immers met de afzonderlijke bedrijven die delen van het traject uitvoeren, kunnen afzonderlijke contracten worden gesloten. ... contracten met de verschillende reintegratiebedrijven. de reintegratiebedrijven zijn verantwoordelijk voor inhoudelijke en financiele rapportage waarbij de rapportages door de client mede ondertekend worden. eventueel ...
www.cg-raad.nl
wsw190304.pdf
... geschiedt kwaliteitseisen wordt vastgelegd; 2 de kwaliteit van de indicatiestelling niet gaat leiden onder financiele druk, het ministerie van szw dient voldoende middelen ter beschikking te stellen. 3 kwaliteit ... geven aan begeleid werken. de lcr wil hierbij de volgende kantekening plaatsen. wanneer sw-bedrijven begeleid werken mogen gaan uitvoeren moet worden voldaan aan een tweetal voorwaarden 1 ...
www.cg-raad.nl
evaluatie aanbesteding reïntegratiecontracten 2003 bijlage...
... resultaat (plaatsing in arbeid) mede beinvloeden. door uitsluiting van contractering van kleinere bedrijven dreigt de nadruk op bulkwerk te liggen en lijkt het risico van afroming ... aangeboden. zo ontstaat een langer durende contractsrelatie met goed presterende bedrijven, krijgen de reintegratiebedrijven een stabielere (financiele) basis voor hun bedrijfsvoering en nieuwkomers behouden een kans ...
www.cg-raad.nl
sv22182tk.doc
... er gebruik wordt gemaakt van dienstverlening van verschillende bedrijven. dit gebeurt bij de reguliere trajecten enbij een iro. zo kan immers het financiele risico, wanneer geen sprake is van ... te stellen. het spreekt vanzelf dat de kwaliteitseisen zoals geformuleerd door het uwv bedrijven onverkort van kracht blijven. betrokkenheid clientenorganisaties bij ontwerpen regelgeving de tweede kamer heeft ...
www.cg-raad.nl
Arbeidsgehandicapten
... situatie, dat het uwv niet meer zelf indiceert, maar uitsluitend doorverwijst naar reintegratiebedrijven. deze bedrijven houden rekening met de hoogte van het bedrag dat zij ontvangen, de systematiek ... is vorig jaar voor iets minder dan 6.000,- aanbesteed. reintegratiebedrijven zullen daardoor de financiele afweging maken of iemand niet meer zal kosten dan ongeveer dit bedrag. systematiek ...
www.cg-raad.nl
(Microsoft Word - S07-1627 Aanbevelingen SER en CG-Raad aan Rijksoverheid ov\205)
... (voorheen rea-voorzieningen) voor jongeren met beperkingen laten uitvoeren. dit terwijl de financiele verantwoordelijkheid voor deze voorzieningen berust bij ocw. 2. werkvoorzieningen tijdens stage werkvoorzieningen, ... jaarverslag van aantal wajongers. 3. de overheid geeft bij opdrachtverlening voorrang aan bedrijven die wajongers in dienst hebben. 4. de overheid verplicht zich tot een ...
www.cg-raad.nl
|