1 - 10 van 12 voor financiele klachten
BasisFormulieren2005
... 14.1 in geval van klachten dient de spaarder zich eerst tot wenden. verantwoordelijk voor de geeigende afhandeling van de klachten. 14.2 in geval de klacht niet naar tevredenheid is opgelost kan de spaarder het geschil ten aanzien van spaarproducten voorleggen aan de onafhankelijke geschillencommissie, het klachteninstituut financiele dienstverlening. klachteninstituut financiele ...
snsbank.nl
file?uuid 1f8ae0fb-e7a9-4620-a3f8-55d4a1425897&owner 495600cc-e9e1-49ad-b158-8a61df55ce2e
... aan strafbare feiten of schadelijk haar reputatie integriteit van het financiele stelsel. 3 activiteiten en doeleinden de klant verschaft de ... klachten. 14.2 in geval de klacht niet naar tevredenheid is opgelost kan de spaarder het geschil ten aanzien van spaarproducten voorleggen aan de onafhankelijke geschillencommissie, het klachteninstituut financiele dienstverlening. klachteninstituut financiele ...
snsbank.nl
41 05 37 04-07.indd
... is nederlands recht van toepassing. 33 bescherming persoonsgegevens aanvraag of wijziging van een financiele dienst verstrekte persoonsgegevens worden door reaal verzekeringen, resp. een andere tot sns ... verbond van verzekeraars postbus 93450 2509 al den haag telefoon behandeling van klachten klachten en geschillen die betrekking hebben op deze verzekeringsovereenkomst kunnen worden ingediend bij ...
snsbank.nl
file?uuid 6194e8b2-7fa4-4a40-baf3-33e9ceb49978&owner e031ed68-b325-4fc7-b570-edb95ce74f74
... persoonlijke informatie vragen wanneer een financieel product of een financiele dienst wordt aangevraagd of gewijzigd. sns bank vraagt dan ... klachten. 14.2 in geval de klacht niet naar tevredenheid is opgelost kan de spaarder het geschil ten aanzien van spaarproducten voorleggen aan de onafhankelijke geschillencommissie, het klachteninstituut financiele dienstverlening. klachteninstituut financiele ...
snsbank.nl
file?uuid d8e90cf3-d972-4e2e-8155-36efb768e0b4&owner d5fe9abf-6784-4174-8c82-bc8310dcc108&content...
... wet- en regelgeving, dienstbaar is aan strafbare feiten of schadelijk haar reputatie integriteit van het financiele stelsel. 3 activiteiten en doeleinden de klant verschaft de bank, met inachtneming van de ... recht van toepassing, tenzij dwingend recht anders bepaalt of anders is overeengekomen. 5 34 klachten en geschillen niet tevreden dienstverlening van de bank, moet hij zich eerst wenden tot ...
snsbank.nl
file?uuid 0f3316fb-96c7-42b0-bd74-c5fd69bff2b3&owner a3e20eeb-1fa7-433f-9f60-000300817779
... buiten kantooruren. bel om een afspraak te maken maak een afspraak winkel. financiele dienstverlener waar je je financiele wensen optimaal kunt realiseren met innovatieve producten en diensten. het openen van ... afhandeling van je klacht. als je niet tevreden bent met de reactie van afdeling klachten, kun je schriftelijk in beroep gaan. stuur een brief naar sns klachtenservice afdeling beroepszaken ...
snsbank.nl
file?uuid 30b5822d-c649-40ec-a5f3-d073be35e96f&owner 18843663-8c1a-44eb-a561-f8374cad0c57
... voor deze doelen gebruiken. daarnaast is op dit gebruik de gedragscode verwerking persoonsgegevens financiele instellingen' van toepassing. deze gedragscode is te lezen op nvb.nl. tot slot ... zich wenden tot 8 klachteninstituut financiele dienstverlening ( kifid') postbus 93257 2509 ag den haag telefoonnummer 0900 - fklacht kifid.nl voor meer informatie over de klachten- en geschillenprocedure en de ...
snsbank.nl
file?uuid 10b5817f-9477-4c96-bd0b-4a2beafe988e&owner 86619740-71d5-4ad1-b715-c2acf4dbac73
... deze doelen gebruiken. daarnaast is op dit gebruik de gedragscode verwerking persoonsgegevens financiele instellingen van toepassing. deze gedragscode is te lezen op www.verbondvanverzekeraars.nl ... wenden tot klachteninstituut financiele dienstverlening ( kifid ) postbus 93257 2509 ag den haag telefoonnummer 0900 - fklacht www.kifid.nl voor meer informatie over de klachten- en geschillenprocedure en ...
snsbank.nl
Verslag bijeenkomst 9 september 2010
... eerste nutsspaarbank. met als doel ondersteuning van de kleine man in zijn financiele zelfredzaamheid. later ontwikkeld tot echte spaarbanken. aan het eind van de vorige ... worden de volgende onderwerpen volgende sessies gesuggereerd - klachtenontwikkeling en oplossingen voor die klachten - resultaten corporate campagne - kosten versus tarieven - zakelijke dienstverlening - online community - bezoek ...
snsbank.nl
file?uuid 072f89c8-32ec-48ca-9032-42917d1826c3&owner d5fe9abf-6784-4174-8c82-bc8310dcc108&content...
... jm den haag. kijk op www.asnbank.nl voor actuele informatie. hoe handelt u klachten? neem uw adviseur bij uw bank of tus- senpersoon. ook kunt u uw klacht - ... bij klachteninstituut financiele dienstverlening (kifid), telefoon www.kifid.nl wie houdt toezicht op de financiele bijsluiter van asn duurzaam aandelen- fonds? de autoriteit financiele markten houdt toezicht op de financiele bijsluiter. voor ...
snsbank.nl
|