1 - 10 van 56 voor huidige recessie
Agrifood_Internet.pdf
... eu inhoud 2.2 economische ontwikkelingen en trends binnen de voedingsmiddelenindustrie de huidige recessie toont wederom het relatief conjunctuurongevoelige karakter van de vmi. de vraaguitval blijft ... in 45 landen registreert over nieuwe producten in supermarkten, ziet de opkomst van recessie vertaald in crisisproducten en nepinnovaties'. grote merken komen met goedkopere producten, budgetlijnen, ...
abnamro.nl
VOS_Telecom_en_internet.pdf
... marges aan nieuwe spelers overlaten. de telecombranche ontkomen aan de gevolgen van de economische recessie. volgens branche- organisatie ict-office de uitgaven aan telecom in nederland gedaald met 3, ... van vaste telefonie en zorgen zo voor enige groei in de markt. maar tijdens de huidige recessie hebben consu- menten ook duidelijk bespaard op hun mobiele telecom uitgaven. bijvoorbeeld schakelen op ...
abnamro.nl
Visie_op_Media_2009.pdf
... ) advertising voor extra marktaandeel zorgen of sales stimuleren. ict bestedingen zijn ook zeker niet recessie- ongevoelig. bedrijven houden in deze tijden grote complexe projecten en dure consultants liever af. ... websites de opkomst van draadloos en draagbaar zijn belangrijke drivers voor de branche de huidige recessie heeft een stevige impact op de it-hardwaremarkt de it-hardware markt zal krimpen ...
abnamro.nl
VOS_Media_en_technologie.pdf
... de industrie en de financiele instellin- gen hebben door de recessie veel minder geinvesteerd in ict. het besef dringt ook steeds huidige generatie computers veel minder snel aan vervanging toe is. ... van vaste telefonie en zorgen zo voor enige groei in de markt. maar tijdens de huidige recessie hebben consu- menten ook duidelijk bespaard op hun mobiele telecom uitgaven. bijvoorbeeld schakelen op een ...
abnamro.nl
Visie_op_Industrie_2009.pdf
... team dat beschikt over een strategische visie, de huidige recessie sterk zullen doorkomen. ondanks het feit dat afnemers tijdens de recessie een hogere prijssensitiviteit hebben, zal een onderscheidend ... volume van verpakkingen daalt, productiviteit en efficiency blijven cruciaal als gevolg van de recessie daalt de productie en afzet van consumentengoederen, waardoor de vraag naar verpakkings- ...
abnamro.nl
Visie op Transport en Logistiek 2009 pdf
... '. de open nederlandse economie en de nederlandse transportsector worden hard geraakt door de recessie en de terugval in internationale vervoersstromen. een acuut probleem is dat betalingsgaranties voor ... trajecten het vervoersaanbod in het binnen- en buitenland wordt steeds diverser door de huidige recessie dalen de volumes in de meeste segmenten de economische teruggang heeft zijn weerslag ...
abnamro.nl
Visie op Publieke Sector 2009 pdf
... verwachte tekort aan hoogopgeleide werknemers huidige recessie op korte termijn verstoord. op langere termijn zal dit tekort zich wel degelijk aftekenen. een ander effect van de recessie vraag naar om-, bij- ... onderdeel hiervan is het breder inzetbaar maken en houden van werknemers. daarbij vraagt de huidige recessie om bij-, her- en omscholing van een groot aantal werknemers en is blijvend leren ...
abnamro.nl
Visie op Vrijetijdsindustrie 2009 pdf
... 15% ten opzichte reisbureaus verwachten wij echter een verslechtering van het resultaat. door de huidige recessie zal niet alleen de particuliere vakantieconsument gaan bezuinigen op vakanties, ook vanuit het ... toe en bovendien wordt per jaar gemiddeld meer besteed aan vakanties. door de huidige recessie zal niet alleen de particuliere vakantieconsument gaan bezuinigen op vakan- ties, ook vanuit ...
abnamro.nl
Corporate_Clients_-_q4.pdf
... verloop van de huidige recessie en de impact van een mentaliteitsverandering van werknemers 1.ontwikkeling en duur van de recessie de economen nog niet over eens; hoe gaat de huidige recessie zich ontwikkelen? de meeste macro-economen gaan v-vormige recessie. deze v-vormige recessie is kort en ...
abnamro.nl
Agrifood_september_2010.pdf
... zelfbedieningskassa's die al zijn ingevoerd door carrefour entesco, hand gewerkt door de huidige recessie. in toenemende mate beginnen sociale netwerken en de krachten die uitgaan van ... bij corporate development? 3) wat zijn de belangrijkste succesfactoren? groeimethode m a organisch huidige markt nieuwe markt huidig product nieuw product geografische diversificatie product diversificatie ansoff' ...
abnamro.nl
|