Individuele reclame host:cpb.nl

Individuele reclame host:cpb.nl 



1 - 8 van 8 voor individuele reclame

Mijn broer en ik en ons pensioen | www.cpb.nl
Mijn broer en ik en ons pensioen | www.cpb.nl
... behalve onze achternaam weinig op elkaar. dat geldt ook voor onze pensioenregelingen. hij heeft een individuele beschikbare-premieregeling. dat klinkt ingewikkeld, maar het is erg simpel. hij betaalt sinds hij is ... groter, profiteert meer van schaalvoordelen en hoeft bovendien geen geld te besteden aan marketing en reclame om concurrenten van zich af te slaan. mijn broer stelt al langer dat zijn ...
cpb.nl


85 Economische effecten van omr [PFP#1190831565]
... mogelijkheden tot efficiency- verbetering binnen de bedrijfskolom. op de electronische snelweg' haalt de individuele consument zelf de gewenste informatie op. de distributie vindt dus niet passieve en ... kijktijd per zender verder uitdunnen. de totale reclame-inkomsten worden eveneens over meer zenders gespreid. een manier voor een individuele zender om de reclame-inkomsten te verhogen is de waarde ...
cpb.nl


L:\publicaties\...\2001_14.wp [PFP#810460547]
... bepaald informatiegoed is een dergelijk goed meestal een ervaringsgoed. via mond- op-mond reclame en consumententests kunnen de kenmerken voor latere kopers bekend zijn voordat het goed ... informatiegoederen. via transacties dient een internetaanbieder dan wel een gegevensbestand te hebben opgebouwd over individuele klanten waaruit o.a de prijs- en tijdgevoeligheid van een consumente naar voren komt ...
cpb.nl


Microsoft Word - internet.doc
... vws, 2001). verzekerden met een hoog risicoprofiel mogen worden geweigerd voor de individuele ziektekostenverzekeringsovereenkomst, ofwel de maatschappijpolis. in tegenstelling tot de ziekenfondsverzekeraars heeft de ... farmacie, restitutie van een deel van de premie aan de werkgever, misleidende reclame en informatieverschaffing en vergoeding van zorg in het buitenland zonder goedkeuring. ...
cpb.nl


deel 01 WD 89 Economische referentiescenario's
... grootschalig te zijn. schaalvoordelen liggen vooral op het gebied van r d, financiering, reclame promotie en administratie. de keerzijde van deze ontwikkelingen ligt vooral op het vlak ... is deze technologie onmisbaar in het kader van customization' het zoveel mogelijk voldoen aan individuele wensen van klanten, ook tussen bedrijven onderling. voorts bevordert de informatietechnologie een grotere ...
cpb.nl


verwachte economische effecten van de europese dienstenrichtlijn pdf
... voldoen aan deze vereisten brengt vrijwel steeds vaste kosten met zich mee voor individuele bedrijven. aard van zijn product moet de dienstverlener veelal direct communiceren met zijn ... rechtvorm, voor de toegestane samenwerkingsmogelijkheden tussen dienstverlenende beroepsgroepen, voor de manier waarop reclame mag worden gemaakt, enzovoorts. de europese commissie kwam tot een lange inventarislijst ...
cpb.nl


Hoofdstuk5.indd
... en zorg. hieronder werken we dit thema vanuit verschillende invalshoeken nader uit. individuele verantwoordelijkheid de eerste invalshoek vertrekt vanuit een denkbeeldige mens die op efficiente ... . in verschillende landen zijn er dan ook leeftijdsgrenzen voor alcoholgebruik, verboden op reclame en sportsponsoring (frankrijk, noorwegen) en stringente regelgeving rond de beschikbaarheid van fast food ...
cpb.nl


Hoofdstuk8.indd
... de pensioenleeftijd zijn de maatschappelijke baten positief, maar de private baten kleiner dan bij een individuele verbetering van de leefstijl. 8.4 de beste keuze de beste keuze die mensen ... en vallen daarom terug op vuistregels. bovendien worden zij in deze keuze beinvloed door reclame (sponsoring van sportevenementen door fastfoodketens of bierbrouwers), door de inrichting van de schappen in ...
cpb.nl





© magikwatvragen.nl | contact | privacy policy | disclaimer | vaak gezocht | handige links | site map