1 - 5 van 5 voor interne organisatie
Klachtenbehandeling – OHRA maakt werk van uw klacht
... zorgvuldig behandeld en geanalyseerd. ze kunnen leiden tot het doorvoeren van verbeteringen in de organisatie, het beleid of de service. het doel is om klachten in de toekomst te ... op en ontvangt u een reactie. het beleid van ohra voldoet aan de 'richtlijnen interne klachtenprocedure' van het kifid 'besluit gedragstoezicht financia le ondernemingen wft, jaargang 2006'. procedure klachtenbehandeling ...
ohra.nl
OHRA partner van Nederlandse Brandwonden Stichting
... van ohra. de a mensen van ohraa worden door middel van een interne campagne met promotiemateriaal, collectebussen en berichten op het intranet uitgenodigd om een ... execution only-dienstverlening - kies zelf een financieel product ohra bedrijfsgegevens ohra thuiswinkelwaarborg organisatie route toezichthouders van ohra zorgklacht persberichten ohra persberichten overzicht ohra persberichten overzicht ...
ohra.nl
Werkgever wil meer controle over collectieve pensioenregeling
... ict op 12 oktober aanstaande een masterclass waarin pensioenmogelijkheden, kosten en interne processen rondom een collectieve pensioenregeling nader worden bekeken.a voor meer ... only-dienstverlening - kies zelf een financieel product ohra bedrijfsgegevens ohra thuiswinkelwaarborg organisatie route toezichthouders van ohra zorgklacht persberichten ohra persberichten overzicht ohra persberichten ...
ohra.nl
Rechtsbijstandverzekering - Veelgestelde vragen - OHRA
... een conflict kunt u overal krijgen. over elk onderwerp en met iedere persoon of organisatie. onze rechtsbijstandverzekering dekt verschillende rechtsgebieden (onderwerpen). deze rechtsgebieden vallen onder vier modules (onderdelen) ... voor das vallen volledig onder de dekking van uw rechtsbijstandverzekering. dat zijn de interne kosten. ook betaalt das alle andere kosten die volgens hun nodig zijn bij ...
ohra.nl
Klacht melden bij OHRA: makkelijk en eenvoudig
... zorgvuldig behandeld en geanalyseerd. ze kunnen leiden tot het doorvoeren van verbeteringen in de organisatie, het beleid of de service. het doel is om klachten in de toekomst te ... op en ontvangt u een reactie. het beleid van ohra voldoet aan de 'richtlijnen interne klachtenprocedure' van het kifid 'besluit gedragstoezicht financia le ondernemingen wft, jaargang 2006'. procedure klachtenbehandeling ...
ohra.nl
|