1 - 4 van 4 voor klacht melden
av mastercard gold 01.01.2013.pdf
... . 20.6. wij hebben een interne klachtenprocedure. u kunt schriftelijk een klacht bij ons indienen. als de klacht onverhoopt niet naar tevredenheid wordt opgelost dan kunt u terecht bij het ... doen, sturen we eerst een aanmaning. 22.6. een ongeoorloofde betalingsachterstand moeten wij verplicht melden bij bkr. artikel 23. onmiddellijke opeisbaarheid 23.1. als de overeenkomst beeindigd wordt of ...
staalbankiers.nl
av mastercard black 01.01.2013.pdf
... . 20.6. wij hebben een interne klachtenprocedure. u kunt schriftelijk een klacht bij ons indienen. als de klacht onverhoopt niet naar tevredenheid wordt opgelost dan kunt u terecht bij het ... doen, sturen we eerst een aanmaning. 27.6. een ongeoorloofde betalingsachterstand moeten wij verplicht melden bij bkr. artikel 28. onmiddellijke opeisbaarheid 28.1. als de overeenkomst beeindigd wordt of ...
staalbankiers.nl
17100656 d-betaalvoorwaarden.pdf
... van europese incasso's mogelijk te maken moet client het incassanten id melden. bij sommige europese incasso's dient een nummer van de ... en daarbij behorende faciliteiten dient de bank ook het bkr te melden. 39. valutering bij betalingstransacties is de valutadatum gelijk aan de ... er naar het oordeel van de client niet in slaagt de klacht naar tevredenheid op te lossen, kan de client zich wenden tot ...
staalbankiers.nl
17100654 d-brochure voorwaarden beleggingsdiensten.pdf
... aanvulling, dient hij dit binnen de termijn van twee maanden aan de bank te melden, waarna de bank de beleggingsdienstverlening met onmiddellijke ingang zal beeindigen, onverminderd het bepaalde ... tevreden is over de dienstverlening van staalbankiers. in dat geval kan client een klacht indienen. klachttermijn een klacht moet worden ingediend (bij voorkeur schriftelijk) binnen een jaar nadat het feit ...
staalbankiers.nl
|