21 - 30 van 42 voor klacht schriftelijk
Gedragscodehypothecairefinancieringen pdf
... voldaan is of zal worden. 18. hypotheekbemiddelaars 1. de hypothecair financier zal schriftelijk met een hypotheekbemiddelaar, die voor hem bemiddelt op het gebied van hypothecaire ... wordt beschouwd; - een hypothecair financier. de indiening, behandeling en afdoening van een klacht geschiedt met inachtneming van het reglement geschillencommissie hypothecaire financieringen. 20. tijdstip van ...
dhbbank.com
Toelichting Gedragscode Hypothecaire Financieringen pdf
... klacht bij de geschillencommissie kunt indienen, moet u eerst geprobeerd hebben de klacht met uw hypothecair financier op te lossen. u moet uw klacht binnen 12 maanden na het ontstaan daarvan schriftelijk ...
dhbbank.com
meer van deze site
Productvoorwaarden Doorlopend Krediet 2009 03 03.doc
... relevante producten en diensten. als u hier geen prijs op stelt, dan kunt u dit schriftelijk melden bij fbto, postbus 318, 8901 bc leeuwarden. art. 14. klachtenprocedure fbto doet haar ... op te nemen met onze klachtenmanager (postadres postbus 1800, 3800 bv amersfoort). indien uw klacht niet naar genoegen wordt afgehandeld, kunt u zich wenden tot een onafhankelijke, erkende geschillencommissie, ...
fbto.nl
Productvoorwaarden Overlijdensrisicoverzekering
... of op een premievrije verzekering. van verval van de verzekering wordt de verzekeringnemer schriftelijk in kennis gesteld. wet persoonsregistraties bij de aanvraag van een verzekering of financiele ... wijziging te hebben ingestemd. lid 8 indien u een klacht heeft over de toepassing bloc bepaling, kunt u een klacht indienen bij de stichting klachteninstituut financiele dienstverlening. geschillen ...
fbto.nl
meer van deze site
Klachten - Friesland Bank
... ? alles indienen klacht indienen interne afhandeling interne afhandeling hoe dan verder? hoe dan verder? print u kunt vier manieren aan ons laten weten. om onduidelijkheid te voorkomen raden wij schriftelijk in te ... nodig hebben voor een passende oplossing. is dit het geval, dan laten wij u dat schriftelijk weten. in deze brief vermelden wij ook de datum waarop wij u weer informeren. interne ...
frieslandbank.nl
PP FAF 2007 v10 definitief.PDF
... klacht bevestigen en zal binnen zes weken reageren op deze formele klacht. indien de directie niet in staat is om de klacht binnen zes weken te beantwoorden, zal de directie de aandeelhouder schriftelijk op de hoogte stellen wanneer een reactie is te verwachten. indien de reactie van de directie naar mening van de aandeelhouder niet tevreden stellend is, kan deze een klacht ...
frieslandbank.nl
meer van deze site
BasisFormulieren2005
... perso(o)n(en) die hem vertegenwoordig(t)(en) dient schriftelijk ten genoegen geschieden. intrekking van een volmacht dient eveneens schriftelijk te geschieden. 2.4 de rekeninghouder blijft te allen tijde ... tot wenden. verantwoordelijk voor de geeigende afhandeling van de klachten. 14.2 in geval de klacht niet naar tevredenheid is opgelost kan de spaarder het geschil ten aanzien van spaarproducten ...
snsbank.nl
file?uuid 1f8ae0fb-e7a9-4620-a3f8-55d4a1425897&owner 495600cc-e9e1-49ad-b158-8a61df55ce2e
... perso(o)n(en) die hem vertegenwoordig(t)(en) dient schriftelijk ten genoegen geschieden. intrekking van een volmacht dient eveneens schriftelijk te geschieden. 2.4 de rekeninghouder blijft te allen tijde ... tot wenden. verantwoordelijk voor de geeigende afhandeling van de klachten. 14.2 in geval de klacht niet naar tevredenheid is opgelost kan de spaarder het geschil ten aanzien van spaarproducten ...
snsbank.nl
meer van deze site
Klachtenregeling | Triodos Bank
... een klacht indienen over de financieringen van triodos bank. deze klachten kunt u indienen via telefoon of via e-mail. binnen zes weken na ontvangst van uw klacht wordt u schriftelijk ... bank. deze afdeling opereert onafhankelijk van de financieringsafdelingen van triodos bank. contact kwaliteitszorg uw klacht bellen u addthis share werkt niet accepteer eerst cookies om van deze dienst gebruik ...
triodos.nl
11000283 Wegwijzer Fiscaal.indd
... tevreden bent service vinden we dan ook uitermate belangrijk. mocht u onverhoopt toch een klacht hebben, dan schriftelijk aan spaar- beleg kas n.v. postbus 35, 8900 aa leeuwarden melden. u krijgt ...
aegonbank.nl
Deze resultaten zijn gefiltered. Toon ongefilterde resulaten voor klacht schriftelijk
|