1 - 7 van 7 voor klacht telefonisch
DSB Bank N.V. in Faillissement
... u uw vragen per e-mail versturen via contact. voor vragen kunt u ons ook telefonisch bereiken op 088-3723000 op werkdagen tussen uur. 4. ik wil een vordering op dsb ... 70 1687 zh wognum 5. ik wil een klacht indienen, hoe moet ik dat doen? uw klacht wordt centraal geregistreerd bij dsb bank. indien uw klacht al in behandeling is, dan hoeft u ...
dsbbank.nl
houthoff_LEGAL_A_9537801_1.DOC
... wordt verwezen naar bijlage 2 bij dit verslag. uitrol van de regeling klanten met klacht en achterban belangenorganisaties zoals overeengekomen in het aoh, zijn curatoren allereerst begonnen met ... ontwikkelingen rond de afwikkeling van het faillissement be- sproken. waar nodig vindt ook tussentijds telefonisch en e-mailcontact plaats. wanneer dat wettelijk vereist is wordt door curatoren over ...
dsbbank.nl
9086905_1.Doc
... voor polissen en effectenbeleningsproducten) aan klanten die reeds op 19 sep- tember 2011 een klacht bij dsb bank of bij een van de belangenorganisaties hadden ingediend. op 28 oktober ... de ontwikkelingen rond de afwikkeling van het faillissement besproken. waar nodig vindt ook tussentijds telefonisch en e-mailcontact plaats. wanneer dat wettelijk vereist is wordt door curatoren over voorgenomen ...
dsbbank.nl
Microsoft Word - houthoff_LEGAL_A_8655994_1
... . - sinds 19 september 2011 hebben zich bovendien bijna 11.500 klanten die nimmer een klacht bij dsb bank indienden voor toepassing van de regeling aangemeld. wekelijks neemt dit aantal ... de ontwikkelingen rond de afwikkeling van het faillissement be- sproken. waar nodig vindt ook tussentijds telefonisch en e-mailcontact plaats. wanneer dat wettelijk vereist is wordt door curatoren over voorgenomen ...
dsbbank.nl
11e openbaar verslag d.d. 31-01-12
... dsbcompensatie.nl of een aanmel- dingsformulier aanvragen onder telefoonnummer 088 - klanten met een andere klacht kunnen deze indienen bij curatoren via e-mail curato- ren dsbbank.nl of ... ontwikke- lingen bij de afwikkeling van het faillissement besproken. waar nodig vindt tus- sentijds telefonisch en e-mailcontact plaats. door curatoren wordt over voorge- nomen besluiten advies gevraagd aan ...
dsbbank.nl
houthoff_LEGAL_A_8178057_1.DOC
... regeling van toepassing. klanten die in aanmerking komen voor deze regeling en nog geen klacht hebben ingediend, kunnen zich aanmelden via de website www.dsbcompensatie.nl. zie tevens ... ontwikkelingen rond de afwikkeling van het faillisse- ment besproken. waar nodig vindt ook tussentijds telefonisch en e-mailcontact plaats. wanneer dat wettelijk vereist is wordt door curatoren over voorgenomen ...
dsbbank.nl
7666120_1.Doc
... totaal ongeveer 700 klachten afgewikkeld en hebben bovendien 937 klanten met een klacht een sanerings- voorstel geaccepteerd. effectenbeleningsportefeuille (hollands welvaren select) in de regeling is ... wikkelingen bij de afwikkeling van het faillissement besproken. waar nodig vindt tussentijds telefonisch en schriftelijk overleg plaats. door curatoren wordt over voorgenomen besluiten formeel advies ...
dsbbank.nl
|