Klachten dienstverlening host:ohra.nl

Klachten dienstverlening host:ohra.nl 



1 - 6 van 6 voor klachten dienstverlening

Klachtenbehandeling – OHRA maakt werk van uw klacht
Klachtenbehandeling – OHRA maakt werk van uw klacht
... www.nza.nla a a lees meer over dea manier waarop ohra met klachten omgaat manier waarop ohra met klachten omgaat . andere andere stap richt betrokken afdeling u geeft uw klacht eerst ... erkend klachteninstituut bent u er met de directie uitgekomen? voorleggen aan het klachteninstituut financia le dienstverlening (kifid). dit kan tot drie maanden nadat reactie heeft gekregen. de gegevens van het kifid ...
ohra.nl

Dienstverleners bij de collectieve zorgverzekering van OHRA
Dienstverleners bij de collectieve zorgverzekering van OHRA
... snel te intervenia ren wordt het chronisch worden van fysieke klachten en daarmee verzuim voorkomen.a de tevredenheid met deze dienstverlening wordt door de opdrachtgever gemiddeld gescoord en door de ... afsluiten van een jaarabonnement. in veel gevallen geldt ook nog een extra bedrijfsfitnesskorting. deze dienstverlening loopt via intenz, de prefered supplier van ohra. hoe werkt het om van het ...
ohra.nl

Zorgklacht
Zorgklacht
... klachten via tussenkomst van de rechter 0,03% gemiddelde doorlooptijd afhandeling klachten 3a werkdagen stichting klachten en geschillen zorgverzekeringen uwa zorgverzekering? lees dan onzea procedure klachtbehandeling procedure klachtbehandeling . bedrijfsgegevens over ons dienstverlening ...
ohra.nl

De belangrijkste resultaten van onze klanttevredenheidsonderzoeken
De belangrijkste resultaten van onze klanttevredenheidsonderzoeken
... -, leven-, en bankproducten. dit helpt ons om nog beter te weten waar we onze dienstverlening verder moeten verbeteren. schadeproducten rapportcijfer 7,73 (gemiddelde is 7,72) levenproducten rapportcijfer 7, ... opgepakt. we zien hier ook een flinke verbetering. veertig procent van de verzekerden met klachten over een schadeverzekering zeer tevreden over de afhandeling. in 2011 was dit 22 procent. ...
ohra.nl

Klacht melden bij OHRA: makkelijk en eenvoudig
Klacht melden bij OHRA: makkelijk en eenvoudig
... www.nza.nla a a lees meer over dea manier waarop ohra met klachten omgaat manier waarop ohra met klachten omgaat . andere andere stap richt betrokken afdeling u geeft uw klacht eerst ... erkend klachteninstituut bent u er met de directie uitgekomen? voorleggen aan het klachteninstituut financia le dienstverlening (kifid). dit kan tot drie maanden nadat reactie heeft gekregen. de gegevens van het kifid ...
ohra.nl

Resultaten klanttevredenheid schade-, leven- en bankproducten
Resultaten klanttevredenheid schade-, leven- en bankproducten
... -, leven-, en bankproducten. dit helpt ons om nog beter te weten waar we onze dienstverlening verder moeten verbeteren. schadeproducten rapportcijfer 7,73 (gemiddelde is 7,72) levenproducten rapportcijfer 7, ... opgepakt. we zien hier ook een flinke verbetering. veertig procent van de verzekerden met klachten over een schadeverzekering zeer tevreden over de afhandeling. in 2011 was dit 22 procent. ...
ohra.nl





© magikwatvragen.nl | contact | privacy policy | disclaimer | vaak gezocht | handige links | site map