1 - 10 van 20 voor klachten dienstverlening
SNS Regio Bank
... u informatie over de dienstverlening bijvoorbeeld de informatie over hoe het toezicht is geregeld. maar u leest ook wat u kunt doen bij onverhoopte klachten. kortom in ... contact klachteninstituut financiele dienstverlening (kifid), postbus 93257, 2509 ag den haag, telefoonnummer 0900 - www.kifid.nl de autoriteit financiele dienstverlening (afm) heeft een brochure uitgegeven over klachten. deze ...
snsregiobank.nl
blob.aspx?id 11728
... een bepaald maximum. de aard van onze dienstverlening onderscheidt zich van de traditionele banken door alle moderne bankproducten te combineren met de persoonlijke dienstverlening van een zelfstandig interme- diair ( ... ons samenwerkende intermediairs zijn onafhanke- dienstenwijzer wat u moet weten hoe handelt u bij klachten? meld uw ontevredenheid bank. deze kan u snel en accuraat helpen. bent u ...
snsregiobank.nl
blob.aspx?id 11631
... meer zijn weerslag in deze brochure. bovendien is er een geschillenregeling vastgesteld voor klachten over de gedragsregels. de gedragscode hypothecaire financiering is te lezen op snsregiobank.nl. ... situatie. onderscheidt zich van de traditionele banken. wij combineren alle moderne grote persoonlijke dienstverlening (financieel adviseur). er is altijd wel buurt iemand die uw regio goed kent ...
snsregiobank.nl
blob.aspx?id 11802
... op de verzekering is nederlands recht van toepassing. 32 behandeling van klachten klachten en geschillen klachten die betrekking hebben op de totstandkoming en uitvoering van deze verzekering ... tot klachteninstituut financiele dienstverlening ( kifid ) postbus 9357 509 ag den haag telefoonnummer 0900 - fklacht (0900 - 35548) www.kifid.nl. voor meer informatie over de klachten- en geschillenprocedure ...
snsregiobank.nl
BasisFormulieren2005
... en klachtenbehandeling a op deze verzekering is nederlands recht van toepassing. b voor klachten naar aanleiding van de verzekering kan verzekeringnemer zich schriftelijk wenden tot het ... niet tot overeenstemming komen, kan verzekering- nemer zich wenden tot het klachteninstituut financiele dienstverlening, postbus 93257, 2509 an te den haag (kifid.nl). bijzondere bepalingen betreffende de ...
snsregiobank.nl
blob.aspx?id 12797
... een bepaald maximum. de aard van onze dienstverlening onderscheidt zich van de traditionele banken door alle moderne bankproducten te combineren met de persoonlijke dienstverlening van een zelfstandig intermediair (bemiddelaar ... ook dat hoort bij een persoonlijke en servicegerichte instelling! 7 hoe handelt u bij klachten? 8 meld uw ontevredenheid bank. deze kan u snel en accuraat helpen. 8 ...
snsregiobank.nl
blob.aspx?id 11848
... klachten? neem contact adviseur of tus- senpersoon. ook klacht - uitsluitend schrif- telijk - kenbaar maken bij asn beleggingsinstellingen beheer b.v.. is uw klacht niet naar tevredenheid opgelost, terecht bij klachteninstituut financiele dienstverlening ...
snsregiobank.nl
blob.aspx?id 11851
... klachten? neem contact adviseur of tus- senpersoon. ook klacht - uitsluitend schrif- telijk - kenbaar maken bij asn beleggingsinstellingen beheer b.v.. is uw klacht niet naar tevredenheid opgelost, terecht bij klachteninstituut financiele dienstverlening ...
snsregiobank.nl
blob.aspx?id 11853
... klachten? neem contact adviseur of tus- senpersoon. ook klacht - uitsluitend schrif- telijk - kenbaar maken bij asn beleggingsinstellingen beheer b.v.. is uw klacht niet naar tevredenheid opgelost, terecht bij klachteninstituut financiele dienstverlening ...
snsregiobank.nl
blob.aspx?id 11849
... klachten? neem contact adviseur of tus- senpersoon. ook klacht - uitsluitend schrif- telijk - kenbaar maken bij asn beleggingsinstellingen beheer b.v.. is uw klacht niet naar tevredenheid opgelost, terecht bij klachteninstituut financiele dienstverlening ...
snsregiobank.nl
|