Klachteninstituut financiele dienstverlening

Klachteninstituut financiele dienstverlening 



31 - 36 van 36 voor klachteninstituut financiele dienstverlening


av mastercard gold 01.01.2013.pdf
... ook op u verhalen. artikel 3. onze algemene verplichtingen 3.1. wij zullen onze dienstverlening zorgvuldig uitvoeren. artikel 4. uw algemene verplichtingen 4.1. uw card is persoonlijk. u ... als de klacht onverhoopt niet naar tevredenheid wordt opgelost dan kunt u terecht bij het klachteninstituut financiele dienstverlening (www.kifid.nl), nadat wij ons definitieve standpunt over de klacht aan u bekend ...
staalbankiers.nl


av mastercard black 01.01.2013.pdf
... ook op u verhalen. artikel 3. onze algemene verplichtingen 3.1. wij zullen onze dienstverlening zorgvuldig uitvoeren. artikel 4. uw algemene verplichtingen 4.1. uw card is persoonlijk. u ... als de klacht onverhoopt niet naar tevredenheid wordt opgelost dan kunt u terecht bij het klachteninstituut financiele dienstverlening (www.kifid.nl), nadat wij ons definitieve standpunt over de klacht aan u bekend ...
staalbankiers.nl  meer van deze site


Wat u vooraf moet weten (Box 1 Lijfrente)
... ; voor het uitvoeren van marketingactiviteiten; voor fraudebestrijding en integriteitsbewaking binnen financiele instellingen; voor statistische analyse; om te kunnen voldoen aan wettelijke ... behandeling door aegon levensverzekering n.v., terecht bij de onafhankelijke stichting klachteninstituut financiele dienstverlening, postbus 93257, 2509 ag den haag, telefoonnummer ( 0,10 per minuut), ...
aegon.nl


Lijfrente Stappenplan
... aegon levensverzekering n.v., terecht bij de onafhankelijke stichting klachteninstituut financiele dienstverlening, postbus 93257, 2509 ag, den haag, telefoonnummer ( 0,10 per ... financiele bijsluiter loop geen onnodig risico. lees de financiele bijsluiter. u treft de financiele bijsluiter deze brochure genoemde www.aegon.nl. het risico dat u uw inleg niet terugkrijgt zoals opgenomen in de financiele ...
aegon.nl  meer van deze site


GIDI-Advieswijzer
... consumenten. het betreft hier de gedragscode informatieverstrekking dienstverlening intermediair, de gidi. 2. dhb assurantien heeft deze ... uw verzoek de communicatie hierover met de betreffende financiele instelling. 12. een levensverzekering sluit u voor een ... stichting klachteninstituut verzekeringen , postbus 93560, 2509 an, den haag, t. f. e-mail info klachteninstituut.nl; www.klachteninstituut.nl. ...
dhbbank.com

Spaarrekeningen en Termijn deposito's met hoge rente | Garantibank International N.V.
Spaarrekeningen en Termijn deposito's met hoge rente | Garantibank International N.V.
... u weer naar tevredenheid te kunnen herstellen. wanneer u een klacht heeft over onze dienstverlening, ontvangen wij deze graag schriftelijk van u. daarvoor heeft u de volgende mogelijkheden u ... niet naar tevredenheid door ons is afgehandeld, dan kunt u zich wenden tot het klachteninstituut voor financiele dienstverlening (kifid). de gegevens van kifid zijn kifid postbus 93257 2509 ag den haag ...
garantibank.nl




Deze resultaten zijn gefiltered.
Toon ongefilterde resulaten voor klachteninstituut financiele dienstverlening



© magikwatvragen.nl | contact | privacy policy | disclaimer | vaak gezocht | handige links | site map