1 - 3 van 3 voor klachteninstituut financiele dienstverlening
av mastercard gold 01.01.2013.pdf
... ook op u verhalen. artikel 3. onze algemene verplichtingen 3.1. wij zullen onze dienstverlening zorgvuldig uitvoeren. artikel 4. uw algemene verplichtingen 4.1. uw card is persoonlijk. u ... als de klacht onverhoopt niet naar tevredenheid wordt opgelost dan kunt u terecht bij het klachteninstituut financiele dienstverlening (www.kifid.nl), nadat wij ons definitieve standpunt over de klacht aan u bekend ...
staalbankiers.nl
av mastercard black 01.01.2013.pdf
... ook op u verhalen. artikel 3. onze algemene verplichtingen 3.1. wij zullen onze dienstverlening zorgvuldig uitvoeren. artikel 4. uw algemene verplichtingen 4.1. uw card is persoonlijk. u ... als de klacht onverhoopt niet naar tevredenheid wordt opgelost dan kunt u terecht bij het klachteninstituut financiele dienstverlening (www.kifid.nl), nadat wij ons definitieve standpunt over de klacht aan u bekend ...
staalbankiers.nl
17100651 d-brochure voorwaarden bankieren.pdf
... en locatie. 12. continuiteit in dienstverlening de bank stelt zich het adequate functioneren van voorzieningen ten behoeve van haar dienstverlening (bijvoorbeeld apparatuur, programmatuur, systemen, ... bevoegde nederlandse rechter, maar hij kan zich ook wenden tot het klachteninstituut financiele dienstverlening (kifid). informatie over de te volgen procedure is bij de bank verkrijgbaar ...
staalbankiers.nl
|