1 - 10 van 19 voor klant centraal
Onze gedragscode | AEGON
... , de aandeelhouders, samenleving waarin de verzekeraar opereert. ik afweging het belang van de klant centraal en zal de klant zo goed mogelijk inlichten. ik zal mij gedragen naar de wetten, de reglementen en ...
aegon.nl
Brochure AEGON algemeen code banken
... sector in het bijzonder, op de zorgplicht jegens de klant, integriteit, het risicomanagement, financiele verslaggeving en audit. ieder lid ... bank van toepassing zijn. 3.2.2 het centraal stellen van de klant is een noodzakelijke voorwaarde voor de continuiteit van de ... de bank opereert. ik afweging het belang van de klant centraal en zal de klant zo goed mogelijk inlichten. ik zal mij gedragen naar ...
aegon.nl
Privacy
... tevens uw gegevens raadplegen bij de stichting cis te zeist. de doelstelling opgerichte stichting centraal informatie systeem is risicoa s te beheersen en fraude tegen te gaan. het ... de opgenomen telefoongesprekken worden niet langer bewaard dan noodzakelijk is voor deze doeleinden. de klant geschil over de inhoud van opgenomen telefoongesprekken het recht om het opgenomen telefoongesprek ...
aegon.nl
Gedragscode1.pdf
... persoonlijk gewin wordt beschouwd als een oneerlijke bedrijfspraktijk. werknemers dienen vertrouwen van de klant te behouden. het bevorderen van de legitieme belangen van aegon wanneer mogelijk ... wat betekent dit? de kernwaarden van aegon, respect, kwaliteit, transparantie en vertrouwen staan centraal bij velerlei overwegingen en dienen als richtsnoer voor onze bedrijfsbeslissingen. in grote mate ...
aegon.nl
INTERAEGON MVO Special 2012 pdf
... rijtje. de dow jones sustainability index (djsi) indexeert internationaal toonaangevende ondernemingen die duurzaam- heid centraal stellen in hun beleid. de djsi gebruikt de zogenaamde best-of-sector methode'; er ... poeha duurzaamheid roepen is leuk, maar duurzaam doen is beter. daarom beleggingsbeleid. omdat de klant het wil maatschappelijke rol doordrongen zijn. l aat ik het omdraaien waarom zou ...
aegon.nl
Jaarverslag AEGON Bank 2011
... bijvoorbeeld rentewijzigingen en een duidelijke en overzichtelijke presentatie van ons productaanbod op internet. klantbelang centraal is ook speerpunten van het toezicht van de autoriteit financiele markten (afm). de afm ... bank een grote focus op de communicatie naar de klant zodat de klant waarbij we waarborgen dat de impact voor de klant beperkt blijft. jaarverslag 2011 aegon bank n.v. pagina ...
aegon.nl
JVcover
... uit- dagingen in de britse financiele sector aan te gaan. de nieu- we centraal-europese economieen zijn in ontwikkeling hongarije beschikt aegon daar over een solide basis ... centraal platform voor de business units, waardoor die zich kunnen toeleggen op marketing, verkoop en klantenservice. de business units genieten daarmee de voordelen van centralisatie, terwijl ze tegelijkertijd dicht bij de klant ...
aegon.nl
Jaarverslag_20031.pdf
... versterking en verbreding van onze distributierelaties staat centraal in deze strategie. met een ruim productassortiment en hoogwaardige dienstverlening aan de klant dragen groei van onze distributiepartners. bovendien ... en potentiele klanten. aegon nederland is in beweging, op weg naar klant opnieuw centraal staat en richting geeft aan onze activiteiten. de herstructurering zal gepaard gaan ...
aegon.nl
Jaarverslag_20041.pdf
... en wordt ondernemingsgeest gewaardeerd. nieuwe producten en diensten worden lokaal ontwikkeld, waarbij kostenbeheersing centraal staat en gebruik wordt gemaakt van een breed scala aan merken en distributiekanalen ... van de activiteiten om beter te kunnen voldoen aan de behoeften van de klant en om efficiency in onze dienstverlening en marketingactiviteiten te behalen. ervan overtuigd dat ...
aegon.nl
Keurmerk Klantgericht Verzekeren | AEGON
... klacht indienen. daarmee bedoelen we a oeelke uiting van ontevredenheid van een (potentia le) klant over de kwaliteit van optreden (in de ruimste zin) n van zijn bedrijfsonderdelen of ... ook relevant is. acties de communicatie over de afhandeling van schadeclaims en andere verzoeken centraal thema in onze klantgerichtheidsprogramma's. in 2013 herschrijven wij onze meest gebruikte polisvoorwaarden. de ...
aegon.nl
|