1 - 10 van 13 voor klant financieel
Microsoft Word - disc66_summary.doc
... financiele producten is dus belangrijk juiste keuzes. een belangrijke voorwaarde hierbij markt voor financieel advies goed werkt. in een goed functionerende markt zal een consument van tussenpersoon ... geinformeerde klant kan dit niet goed beoordelen en kan derhalve geen tegenwicht bieden aan de prikkels van aanbieders van financiele producten. een belangrijke vraag is derhalve of financieel advies ...
cpb.nl
Microsoft Word - cpbdoc94_summary
... mee in onze analyse kwaliteit die de klant goed kan beoordelen en kwaliteit waar de klant niet of nauwelijks zicht op heeft. kwaliteit die de klant kan beoordelen wordt gemeten aan de ... externe commissie wordt gezien als toetredingsdrempel. deze eis zou afgeschaft kunnen worden wanneer het bureau financieel toezicht in de eerste jaren nadat een notaris toetreedt het toezicht zou intensiveren. een ...
cpb.nl
(Microsoft Word - Notitie mobiliteits- en milieueffecten belastingplan 2004 \205)
... prijsverhogingen voor zowel prive- als zakenautorijder en kan deze vervolgens doorberekenen aan de klant. 7 decisio, 1999, prijsgevoeligheid in het zakelijke verkeer. 10 uit de literatuur is ... de woon en of werklocatie door werknemers, doordat de hogere vergoeding langere verplaatsingsafstanden financieel acceptabel maken. het zal meerdere jaren duren voordat dit effect helemaal is gerealiseerd. ...
cpb.nl
bijz32.pdf
... 2 4 afhangt groei. bij een lagere groei kan het tijdstip dat de eerste grote klant komt, sterk naar de toekomst verschuiven. een aanlegstrategie waarin steeds wordt gestreefd naar minimaal 240 ... . een verhuizing uit het bestaande havengebied naar de landaanwinning leidt als zodanig niet tot een financieel voordeel voor de haven als geheel. in tabel 1 is bovendien een risicovrije, reele rentevoet ...
cpb.nl
standaard CEP/MEV-dokument [PFP#602279538]
... aan de belangen van zijn klant. voorwaarden voor gelijkgerichte belangen zijn dat er sprake is van sterke reputatie-effecten adviseur geen direct (financieel) belang heeft bij de productkeuze. ... gebonden agent, het assurantie-bemiddelingsbedrijf (abb; ook wel onafhankelijke tussenpersoon genoemd) en de financieel adviseur. van deze drie vormen vooral de prikkels van het abb reden voor ongerustheid ...
cpb.nl
bijz32samenvatting.pdf
... hoofdstuktitel 5 afhangt groei. bij een lagere groei kan het tijdstip dat de eerste grote klant komt, sterk naar de toekomst verschuiven. een aanlegstrategie waarin steeds wordt gestreefd naar minimaal ... een verhuizing uit het bestaande havengebied naar de landaanwinning leidt als zodanig niet tot een financieel voordeel voor de haven als geheel. in tabel 1 is bovendien een risicovrije, reele ...
cpb.nl
G:\mail\...\prikkelvoorUWV_fin [PFP#630307733]
... vooral op fysieke nabijheid, transparantie van het behandelingsproces, toegankelijkheid van de organisatie voor de klant en snelheid van behandeling. instrumenten om deze doelen te realiseren zijn onder andere casemanagement, ... bij beide schakels gaan we wijze waarop in de huidige situatie prikkels s zowel financieel als niet-financieel s zijn vormgegeven. 4.2 szw en uwv de jaarplancyclus 4.2.1 ...
cpb.nl
centraal economisch plan 2012 pdf
... herstel groei na 2012 centraal economisch inhoud samenvatting internationale nederlandse nederlandse ontwikkeling gezinsconsumptie financieel-economische ontwikkelingen--65 3.4 prijzen begroting collectieve uitgaven--85 4.3 collectieve ... ecb op bdi, bdi op een italiaanse bank en die italiaanse bank op haar klant. banken rekenen met hun klanten af via hun banksaldo, commerciele banken rekenen met ...
cpb.nl
Concurrentie levensverzekeringen kan beter | www.cpb.nl
... oorzaak is de beperkte prikkel voor tussenpersonen om het beste product voor hun klant te zoeken. er zijn indicaties dat tussenpersonen inderdaad niet altijd het beste product vinden ... dat tussenpersonen beloond worden op provisiebasis, dikwijls zelf op zoek gaan naar een passend financieel product. verder blijkt dat de risicovoorkeuren van consumenten die via een tussenpersoon koopsompolissen ...
cpb.nl
Hoofdstuk11.indd
... decennium in het teken gestaan van een verschuiving van aanbodsturing naar vraagsturing, waardoor de klant' meer centraal komt te staan. consumenten kunnen kiezen tussen verschillende verzekeraars die er op ... de andere wereld. in het algemeen zullen werelden die sterk gebaseerd zijn op solidariteit, financieel en in zorg, meer moeite hebben om hoge uitgavengroei vangen dan werelden waarin efficientie ...
cpb.nl
|