Klant toch host:ohra.nl

Klant toch host:ohra.nl 



1 - 5 van 5 voor klant toch

Winterschuiver vaak niet gedekt
Winterschuiver vaak niet gedekt
... op de vernieuwde website van ohra nagaan wat er vergoed wordt. blijkt een uitgebreidere dekking toch beter aan te sluiten bij de wensen? dan ontvangen klanten die voor 31 december 2010 ... 15% premiekorting en een gratis a jouw ohra bestuurdera (job). priva chauffeur job vervoert de klant in zijn eigen auto veilig naar huis. vanuit elke locatie in nederland. a met uitzondering ...
ohra.nl

Wet op het financieel toezicht en de OHRA Gouden Handdruk Opbouwrekening
Wet op het financieel toezicht en de OHRA Gouden Handdruk Opbouwrekening
... en we bekijken samen met u welke oplossing het beste bij uw situatie past. als klant writer wordt er van u verwacht zelf op actieve wijze uw verzekeringsportefeuille beheert. grote verantwoordelijkheid ... die van de andere belanghebbenden bij deze verzekering. vragen waarvan al bekend veronderstelt, moet u toch zo volledig mogelijk beantwoorden. feiten en omstandigheden die u bekend worden nadat u de ...
ohra.nl

Extra services bij uw zorgverzekering
Extra services bij uw zorgverzekering
... overzicht. kies een onderwerp meer gemak zorgpas meer gemak zorgpas als klant vana ohra ontvangt u een zorgpas. toon deze in het ... te schieten. wij betalen de notaa s zorgverlener. krijgt u toch een rekening? dan verwerken we deze binnen 10 werkdagen. wel ... maand ongesteld wordt, daar ben je ondertussen wel aan gewend. toch kun je soms vragen hebben over je hormonen, je menstruatie, anticonceptie ...
ohra.nl

Klacht melden bij OHRA: makkelijk en eenvoudig
Klacht melden bij OHRA: makkelijk en eenvoudig
... zijn. toch kan het gebeuren tevreden bent dienstverlening. het is heel vervelend als u hiermee te maken krijgt. we nemen uw klacht serieus iedere uiting van ongenoegen door een klant partijen waar ...
ohra.nl

Resultaten klanttevredenheid schade-, leven- en bankproducten
Resultaten klanttevredenheid schade-, leven- en bankproducten
... onze klanten heel belangrijk vinden, willen we ondanks dit goede resultaat de komende tijd het toch nog beter doen. wat hebben we gedaan om de resultaten verbeteren? de manier waarop wij ... in beeld wat de verwachte doorlooptijden in het claimproces zijn. klachtenafhandeling ohra ziet kans. een klant neemt namelijk de moeite om aan te geven hoe ohra haar producten of dienstverlening kan ...
ohra.nl





© magikwatvragen.nl | contact | privacy policy | disclaimer | vaak gezocht | handige links | site map