1 - 10 van 10 voor minder consumeren
Visie Update2011 tcm7 90019 pdf
... de opkomende markten. deze willen hun eigen economie minder afhankelijk maken van het produceren van goederen en juist het consumeren bevorderen. hierbij is china opnieuw voorlopers. de invloed ... panden. winkelcentra en warenhuizen op toplocaties bieden vaak een belevenis' en zijn daardoor minder gevoelig voor online concurrentie. opvallend risicobereidheid bij beleggers lijkt toe te vastgoed premie ...
ing.nl
Microsoft Word - Themavisie varkenshouderij 28-07-11
... de overige 75% gaat dan misschien eindelijk bewuster eten, dus meer consumeren en kiezen voor kwaliteitsvlees . ductenpalet - te consumeren van het varken en extra varkensvlees. met bijvoorbeeld rookworsten kan ... dat de potentiele doel- groep van ruim 3 mln supermarktklanten makkelijker te verleiden minder dure conceptvlees . bron bio-monitor volgens de in mei lei gepubliceerde voedselbalans 2011 ...
ing.nl
ING kansen supply chain_01.indd
... - krachten (uitgedrukt in arbeidsjaren) is tussen afgenomen. echter doordat de totale economische omvang minder hard is gedaald, kan worden gesteld dat de productiviteit per werknemer is toegenomen. ... en of foodservicemarkt. het belang van speciaalzaken (groenteboer) is beperkt fruit dat nederlanders consumeren zijn appels, sinaasappels en bananen het belangrijkst. de export van fruit richt zich ...
ing.nl
Ing_regiovisie_Zuidoost_ Brabant_mei_2010_tcm7-53806.pdf
... groeit, herstellen regio belangrijke metaalproducten, elektrotechnische, machine en transportmiddelenindus trie dit jaar minder snel dan de gemiddelde industrietak. weliswaar trekt hier de groei wat aan ... leiden. met name voor zorginstellingen biedt deze ontwikkeling echter ook groeimogelijkheden. ouderen consumeren namelijk veel meer zorg dan jongeren. de gezondheidszorg wordt daardoor steeds ...
ing.nl
Storm op komst
... aanbod gedreven vraag gedreven merktrouw en emotie ratio en toegevoegde waarde gedachteloos consumeren maatschappelijk verantwoord orientatie offline orientatie online inbellen altijd online kennis leverancier kennis ... zijn niet alleen van belang voor retailers. ook consumenten zullen gezien hun minder voorspelbare en dus flexibelere mobiliteitsbehoefte meer behoefte hebben aan flexibiliteit en ...
ing.nl
untitled
... economie op zoek naar nieuwe afzetmarkten meer brussel, minder den haag een machtige en financieel kritische consument meer ouderen, minder jongeren 10 op zoek naar nieuwe afzetmarkten ligt ... gaande technologische ontwikkelingen verleiden de consument andere manier te wonen, werken, reizen, recreeren en consumeren. door de jaren heen is de consument steeds bewuster geworden van financiele risico' ...
ing.nl
ING BudgetBarometer
... prijzen volgens harder dan de lonen. ook door bijvoorbeeld een hogere belastingaanslag kunt u minder overhouden in uw portemonnee. de zogenaamde koopkrachtplaatjes' rond prinsjesdag proberen aan te geven in ... gaan omhoog bier wijn. huishoudens die een kratje bier van 24 pijpjes per week consumeren betalen daarvoor 12 euro meer per jaar. huishoudens met wijnliefhebbers die in totaal 2 ...
ing.nl
Microsoft Word - ING Markten in beweging 9 maart 2012
... de autoriteiten echter aan dat zij de chinese economie meer in balans willen brengen door minder afhankelijk te worden van de uitvoer binnenlandse consumptieve vraag. als de chinese leiders er inderdaad ... . focus de beursrally van de afgelopen maanden is te weinig om nederlanders weer aan het consumeren te krijgen. maarten leen markten in beweging een mooi slot beleggers gaan met mooie berichten ...
ing.nl
Markten in beweging
... , l. as s p500, r. as markten in beweging 1 februari 2013 2 focus blijven consumeren kost nederlandse huishoudens vermogen beschikbaar inkomen daalt al 5 jaar op rij ) betreft inkomen uit ... huishoudinkomen. bij een verdere inkomensdaling hoeven huishoudens niet te bezuinigen, maar dan moet er wel minder worden gespaard of zelfs worden ingeteerd op reserves. dat laatste gebeurt momenteel al, want de ...
ing.nl
2013-jaar-van-de-waarheid-voor-autodealer_tcm7-123331.pdf?id 20130327043646
... spaarquote geeft gemiddeld gezin meer uitgeeft dan er aan inkomen wordt ontvangen. ze consumeren dus uit hun vermogen. veel huishoudens zijn daardoor beperkt in hun mogelijkheden ... universele aftersales moet herstructurering van dealer- netwerken uiteindelijk leiden tot meer efficiency en minder onderlinge (intrabrand) concurrentie. hierin spelen zowel dealers zelf als fabrikanten importeurs een rol ...
ing.nl
|