1 - 10 van 10 voor minder populair
Media_in_beeld_2008.pdf
... koninkrijk bron iab, pricewaterhousecoopers doelgroepgericht adverteren adverteren gaat zich in de toekomst minder richten op de massa specifieke doelgroepen. natuurlijk blijft er een generiek ... kansen 28 experience economy bioscoopbezoek, dancefeesten, live popconcerten en festivals blijven onverminderd populair. ondanks de hoge ticketprijzen zijn veel events steevast uitverkocht. mensen blijven ...
abnamro.nl
252569 binnenwerk
... een functionerende democratie moet hebben, met een onafhankelijk rechtssysteem en gelijke rechten voor minder- heden. toetreden dient het land uiteindelijk ook te voldoen aan economische en juridische voorwaarden ... de positie van de minderheden in turkije zoals koerden en armeniers. gezondheid is een populair onderwerp praten. uw zakenrelatie geeft aan wanneer tot zaken kan worden overgegaan. han ...
abnamro.nl
223980 Binnenwerk
... open voor vernieuwende concepten. gemaksproducten, waar onze producten onder vallen, zijn in amerika ook erg populair. terug in nederland heb ik telefonisch contact gehouden met mijn klanten en tijdens de ... investe- ringen in onze hulpmiddelen allerdaagse bezigheden van mensen oplos- singen bieden. dat is minder stoer en minder sexy. ik heb dat gemerkt bij het ver- krijgen van de financiering. ik ...
abnamro.nl
812989_Export Brazilie Binnenwerk.indd
... aantrekken. de verkoop van voedingsmiddelen, kleding en schoenen zal in de nabije toekomst minder snel groeien. brazilianen zijn merkentrouw. buitenlandse handelsmerken, vooral de europese en amerikaanse ... cirrus logo vermeld staat. credit cards, waarvan visa en american express het meest populair zijn, worden bijna overal geaccepteerd. betalingsvormen voor leveringen aan brazilie is de veiligste ...
abnamro.nl
Visie_op_Media_2009.pdf
... totale bedrijfsvoering, vooral met de business-innovatie. daardoor is de sector ook minder cyclisch geworden, de pieken en dalen zijn minder groot. we groeien, ook al is het crisis, nog steeds ... voor de goedkopere huismerken. dus marketing nodig om de sales op peil te houden. radio populair advertentiemedium. en natuurlijk folders; folders zie je altijd plussen in tijden van crisis. folders zijn ...
abnamro.nl
Media_in_beeld_2006.pdf
... zo is overigens ook myspace.com, onderdeel van fox broadcasting, binnen korte tijd immens populair geworden. vergelijken met het reeds genoemde hyves dat nu 1,4 miljoen geregistreerde gebruikers ... in de mediawereld wordt vaak de term content is king' gehanteerd, waarbij distributie als minder hoogwaardige activiteit wordt afgeschilderd. enerzijds niet helemaal ten onrechte, getuige de pogingen van ...
abnamro.nl
vos-food.pdf
... huishoudelijke consumptie is wat volume betreft met 1% gedaald. verse vis is het meest populair, met een aandeel visbestedingen, gevolgd door diepvriesvis (26,3%) en visconserven (10,6%). ... gecreeerd verdwijnen. producenten trachten het imago te verbeteren door producten te ontwikkelen met minder suiker, minder vet of gebaseerd op natuurlijke grondstoffen. de europese goedkeuring in november gebruik ...
abnamro.nl
food branche handel bewerking vis pdf
... populairder consument. de groeiende vraag naar goedkopere soorten wordt mede in de hand gewerkt door minder goede economische ontwikke- lingen in de eurozone. op de langere termijn ondervindt de binnen- ... de huishoudelijke consumptie is wat volume betreft met 1% gedaald. verse vis is het meest populair, met een aandeel visbestedingen, gevolgd door diepvriesvis (26,3%) en visconserven (10,6%). het ...
abnamro.nl
Kansen_voor_kwaliteit.pdf
... flexibel samenwerken organisatievisie levensduurkosten innovatie lerende organisatie proeftuinen netwerken grenzen vervagen minder regels leiderschap output sturen veranderen vertrouwen ruimte voor leren experimenteren communicatie ... 15% ten opzichte van het jaar ervoor. de retailmarkt is hierbij blijvend populair. figuur f transactievolume europese vastgoedbeleggingsmarkt stuck in the middle op de ...
abnamro.nl
retail rapport cross channel pdf
... producten orienteren met behulp van sociale media op dit moment zoeken mensen aanzienlijk minder naar producten via sociale media, zoals facebook, hyves en twitter. slechts ondervraagden gaf ... , laten de producten thuisbezorgen. percentage 90%. hoewel verwacht groep iets afneemt blijft thuisbezorgen populair. 0% thuis werk of ander adres afhaalpunt (zoals kiala) overige locaties voorkeur plaats ...
abnamro.nl
|