1 - 4 van 4 voor nieuwe grote klant
kst83473.2s.pdf
... te offreren. in de aanbestedingen wordt ruimte gelaten voor nieuwe toetreders. volgens tno zouden resterende knelpunten met betrekking tot ... aspecten. vooral voor contrac- ten voor clienten met een grote afstand tot de arbeidsmarkt, waarbij prijs in de ... van het personeel en de kwaliteit van het dienstverleningsproces en klant- tevredenheid. het keurmerk meet in hoeverre reintegratiebedrijven de ...
www.cg-raad.nl
kst79837.2s.pdf
... wie begeleid werken in eerste instantie nog een te grote stap is, worden ingezet als tussenstap tussen beschut ... nederland werkzaam zullen zijn. in september starten de nieuwe medewerkers met een specifiek ontworpen opleidingsprogramma. het opleidingsprogramma beslaat ... instituties, het uitwisselen van gegevens, de overdracht van de klant en de organisatie van kwaliteitsoverleg op regionaal en ...
www.cg-raad.nl
evaluatie aanbesteding reïntegratiecontracten 2003 bijlage...
... gebleven. tno rapport maatwerk voor de klant de klant heeft inspraak bij de keuze welk reintegratiebedrijf het traject zal uitvoeren. wanneer een klant niet geholpen kan reintegratiebedrijf (zowel bij ... nauwelijks nog scholing aan. deze nieuwe regeling heeft dus een grote impact op het gedrag van reintegratiebedrijven. volgens nogal wat geinterviewden lijkt de nieuwe regeling rondom scholing te ver ...
www.cg-raad.nl
Structuur en Uitvoering Werk en Inkomen (SUWI)
... traject te streven naar een stevige rol en positie van de klant in de nieuwe uitvoeringsstructuur. projectgroep de klant centraal gevormd waaraan landelijke en provinciale organisaties deelnemen. vanuit ... ook van klantenorganisaties extra krachten vergt. de cooerdinatie, onderzoek en experimenten vragen een grote inspanning. op basis van de huidige werkplannen kunnen organisaties zelf slechts in ...
www.cg-raad.nl
|