1 - 10 van 43 voor nieuwe technologie
Microsoft Word - Automotive apr12 final
... krimp is dit jaar onvermijdelijk. fabrikanten voeren hun inspanningen op door vaker en sneller nieuwe modellen te introduceren. media uitgaven worden opgevoerd. prijzen en marges staan onder druk. ... volop kansen aan nieuwe multichannel concepten, zeker ook in aftersales. ook valt te denken aan het betreden van niches. nieuwe technologie in auto's vraagt om nieuwe specialisten. denk bijvoorbeeld ...
ing.nl
ING Marktomstandigheden vragen uiterste van retail oktober2011 tcm7 94936 pdf
... betalingsverkeer, die de betrouwbaarheid van thuiswinke- len ten goede zijn gekomen, kan ook nieuwe technologie de branche vooruit helpen. de opkomst van de smartphone stelt consumenten in staat ... als winkelier uitkomst als online bestelmogelijk- heid. ook de webshop zelf wordt dankzij nieuwe technologie steeds concurrerender ten opzichte van stenen winkels. zo wordt in kleding volop geexperimenteerd ...
ing.nl
Kledingretail staat op grens nieuw tijdperk tcm7 94124 pdf
... wel het meest belangrijk voor een nieuwe fase van groei is dat webshopping nog lang niet is uitontwik- keld. voortschrijdend inzicht en nieuwe technologie kunnen er voor zorgen dat ... en technologie en probeer te anticiperen op nieuwe (technische) mogelijkheden zorg voor integratie van het online en offline kanaal. de kanalen kunnen elkaar goed versterken. omarm winkel nieuwe technologie om ...
ing.nl
Hernieuwbare energie in Nederland tot 2020 tcm7 93708 pdf
... conclusies technologie grote verscheidenheid in technologieen die vaak nog volop in ontwikkeling zijn. structurele voordelen nl gunstig voor offshore wind en micro-wkk. bij het opkomen van een nieuwe technologie en het daaruit ontstaan van een nieuwe industrie is het altijd de vraag of die opkomst bestendig zal ...
ing.nl
ING-Uitgestelde-bedrijfsinvesteringen-komen-nog-niet-los-oktober2012_tcm7-123007.pdf?id 201303270...
... nieuwe technologie en toepassingen verrassend dat uitbreidingsinvesteringen in het huidige tijdsgewricht over de hele linie schaars zijn. wel wordt er door bedrijven en instellingen nog veel in nieuwe ... , de mate van innovatie en efficientieverbetering. ten slotte overheidsbeleid (bijvoorbeeld door nieuwe wetgeving) invloed uitoefenen op bedrijfsinvesteringen. in box 2 wor- den deze drivers ...
ing.nl
Microsoft Word - Non-food Detailhandel mei 2012
... op een andere wijze tot koopbeslissingen komen is een belangrijke drijfveer achter verandering. nieuwe technologie heeft er voor gezorgd dat consumenten op elke locatie en op elk ... lager minder besteden offline online leveranciers groei hogere vraag grondstoffen prijsdruk retail investeringen technologie nieuwe winkelen door leegstand worden de gebieden steeds minder aantrekkelijk. juist in deze ...
ing.nl
Storm op komst
... en online winkelbeleving van consumenten. kennis en technologie spelen hierin een belangrijke rol. zo zien we in kleding nieuwe technologie (augmented reality) om virtuele paskamers te creeren ... brand store geopend. toekomstige business modellen dienen tevens rekening te houden met nieuwe technologie in auto's. alternatieve aandrijvingen, maar vooral ook (online) communicatietechnologie in de ...
ing.nl
untitled
... technologie (ggo, nano- food). zowel economisch als ecologisch kan nieuwe technologie namelijk een sleutelrol gaan spelen in food. tegelijkertijd bestaat er bezorgdheid in de maatschappij over mogelijk negatieve gevolgen van dergelijke nieuwe technologie ...
ing.nl
untitled
... amerika technologie impact bedrijfsproces technologie afzetkansen technologie centraal in toekomst nederlandse industrie nieuwe technologieen, de groeibasis van de nederlandse industrie technologie ontwikkelt ... technologie impact bedrijfsproces technologie afzetkansen virtuele werelden, smart apparaten en 3d printers internet en technologie spelen een belangrijke rol in retail. nieuwe technologie ...
ing.nl
20110923 Kledingretail staat op grens nieuw tijdperk - ING - ING Economisch Bureau
... een groter aanbod van webshops, maar versnelt ook de ontwikkeling van e-commerce in fashion. nieuwe technologie en media breken in rap tempo door. mobiel internet, virtuele pashokjes en sociale media zorgen ...
ing.nl
|