1 - 10 van 50 voor online grotere
Visie Update2011 tcm7 90019 pdf
... genoemde trends zorgen voor een blijvende behoefte aan de nieuwste chips, die een grotere capaciteit paren aan een lager energieverbruik. hiervan profiteren producenten van de technologisch gezien ... warenhuizen op toplocaties bieden vaak een belevenis' en zijn daardoor minder gevoelig voor online concurrentie. opvallend risicobereidheid bij beleggers lijkt toe te vastgoed premie of korting in ...
ing.nl
ING Vakantieganger dwingt tot waardevoller reisaanbod maart2011 tcm7 82601 pdf
... de branche met een omzet van ongeveer 10,8 miljard particuliere en zakelijke reisbranche grotere nederlandse branches. naast een aantal grote spelers (van oorsprong touroperators) met meerdere labels zijn ... versnelt het groeitempo van online boeken, mede door de sterke adoptie van social media en het gebruik van smart phones. bovendien zoeken en boeken vrije tijd en een grotere reisbehoefte steeds ...
ing.nl
Microsoft Word - Themavisie varkenshouderij 28-07-11
... betrokken varkenshouders naar 20%. dankzij betere vierkants- verwaarding en hogere prijzen is een grotere differen- tiatie mogelijk in de rendementen. focus op kansen voor varkenshouders varkenshouderijen worden ... bulkverkoop (ook bij westfort en bij compaxo in zevenaar). kdv heeft onlangs een online rekenmodule gelan- ceerd, waarmee varkenshouders snel kunnen zien wat de financiele gevolgen eis ...
ing.nl
ING Detailhandel komt nauwelijks vooruit juni 2011 tcm7 88863 pdf
... food speciaalzaken blijft ongewijzigd met een omzetgroei blijft voor speciaalzaken lastig boksen tegen de grotere supermarkten. zo toonde bijvoorbeeld recent de monitor duurzaam voedsel van het ministerie van ... dat het beeld dat consumenten van hun merk hebben ook steeds vaker online wordt bepaald. het online kanaal moet daarom niet als zomaar een winkel ernaast' worden beschouwd. subafdeling ...
ing.nl
ING distributie en e commerce publicatie tcm7 89778 pdf
... een grote druk op het personeelsbeleid. toekomstige krapte op de arbeidsmarkt heeft daardoor een grotere impact. crossdocking dit betreft een activiteit binnen fysieke distributie die zich richt op het ... ; van online naar offline vanwege tastbaarheid van het product, aanbiedingen in de winkel of het direct mee kunnen nemen van de artikelen.van offline naar online vanwege het grotere en meer ...
ing.nl
Microsoft Word - Automotive apr12 final
... online accessoires aan te schaffen worden steeds meer een vereiste. ook het opbouwen van naamsbekendheid is een belangrijk item. voor kleinere spelers is de lokale reputatie essentieel. grotere ... de markt uitdrukken. voor garages belemmert dit uiteindelijk een vrije keus in onderdelen. grotere dealerholdings met universele ambities zijn daarom begonnen hun eigen onderdelenvoorziening op te zetten. ...
ing.nl
ING Online schoenenjacht augustus 2011 tcm7 91113 pdf
... veterschoen modieuzer. andere belangrijke structurele ontwikkelingen zijn vergrij- zing, waardoor senioren een steeds grotere kopersgroep gaan vormen, en de groei in het luxe segment. wereldwijd nemen de ... . kleine en middelgrote ketens die een sterke positie online veroveren kunnen grotere partijen uitdagen. wij verwachten dat de jacht op online marktaandeel en de toenemende groei in dit segment ...
ing.nl
Aankoopindicator V2 Alex nieuw voorbeeld
... het gehele aankooptraject van aankoopbezichtiging tot het moment sleutels krijgt. 3. grotere kans op het huis. een huis wordt gegund door de ... mijn iblue naast deskundige makelaars heeft iblue ook een gratis unieke online omgeving. op iblue.nl kunt u een persoonlijk account aanmaken ... huizen die u eventueel wilt bezichtigen. met mijn iblue eigen online omgeving waar u alles op een rij kunt zetten en ...
ing.nl
ING Vastgoed verder in dal tcm7 101844 pdf
... . (in 2005 nog slechts eur 2,8 miljard. nederlandse consumenten ten minste 1 item online gekocht. de verwachting aandeel verkoop via internet' de komende jaren zal stijgen naar ca. ... eens bij dat zeker de non-food retail in een belangrijke overgangsperiode verkeert waarin online verkoop een steeds grotere rol speelt. resultaat is onder winkelleegstand steeds verder toeneemt. volgens onder- figuur ...
ing.nl
ING Marktomstandigheden vragen uiterste van retail oktober2011 tcm7 94936 pdf
... de non-food retail in een belangrijke overgangsperiode ver- keert waarin online verkoop een steeds grotere rol speelt. resultaat is onder winkelleegstand steeds verder toeneemt. ... groei online toenemende belang schaalgrootte consolidatie online detailhandel 2011 online 5% offline 95% + - 25% + - 75% offline online detailhandel 2020 kwartaalbericht detailhandel oktober 2011 9 ...meer dat het online ...
ing.nl
|