1 - 10 van 33 voor online retail
vos-retail.pdf
... online retail voor het eerst lichte daling van uitgaven per online consument consument beweegt steeds meer crosschannel branchebeschrijving trends en ontwikkelingen onze visie kerngegevens websites online retail ... per jaar online werd besteed, gedaald. de totale groei van de online retailomzet is uitsluitend gerealiseerd door consumenten eerst online aankopen deden. indicatie online retail de ...
abnamro.nl
retail branche kledingzaken pdf
... landen in trek als vestigingsland. kleding is de derde grootste productgroep in de online retail. de groei in online bestedingen laat in 2011 opnieuw dub- bele cijfers zien, hoewel de ... aan kleding en schoenen is gegroeid bijna belangrijkste onderscheidende vermogen van online winkelen is volgens consumenten tijdgerelateerd. online winkelen kost rela- tief weinig tijd en men kan winkelen ...
abnamro.nl
retail branche online retail pdf
... online retail voor het eerst lichte daling van uitgaven per online consument consument beweegt steeds meer crosschannel branchebeschrijving trends en ontwikkelingen onze visie kerngegevens websites online retail ... per jaar online werd besteed, gedaald. de totale groei van de online retailomzet is uitsluitend gerealiseerd door consumenten eerst online aankopen deden. indicatie online retail de ...
abnamro.nl
retail rapport cross channel pdf
... dit onderzoek puur online kopen lijkt zijn hoogtepunt te hebben gehad. lang niet alles wordt online beslist en aangeschaft, ook al lijken de explosief groeiende verkoopcijfers van online retail een andere ... neemt de fysieke retail in 2015 nog steeds een dominante positie in. voor het kopen van elektronica is de rol van de fysieke retail in 2015 ondergeschikt online retail. deskundig en professioneel ...
abnamro.nl
retail branche supermarkten pdf
... aanwezig. andere ontwikkelingen hebben te maken met kostenbesparing en het gebruik van het online kanaal. hoewel internet nog maar beperkt gebruikt wordt door consumenten als aankoopkanaal voor ... - nemen. naast thuisbezorgen zullen supermarkten ook het zogenaamde click collect' aanbieden. consumenten bestellen online en halen hun boodschappen op een later moment bij de supermarkt af. aantal ...
abnamro.nl
retail-branche-schoenen.pdf
... doorberekenen van de stijgen- de loon- en grondstofkosten. tegenwoordig koopt consumenten schoeisel wel eens online. de fysieke winkel heeft nog een dominante positie bij het kopen van schoenen. echter ... inmiddels naast hun vestigingen in de win- kelstraat ook een online vestiging. laatste jaren ook een aantal grote pure online spelers bijgekomen, zoals zalando en sjoez. ondernemers gebruiken naast ...
abnamro.nl
retail branche sport kampeerartikelen pdf
... warenhuizen niet-detailhandel ambulante handel, webwinkels en overige winkels schoenen kleding artikelen online aankopen off line aankopen cross channel omzet lijdt onder webverkopen en branchevervaging ... om het marktaandeel te stabiliseren. steeds meer consumenten kopen wel eens sportartikelen online. toch productgroepen fysieke verkoopkanaal nog leidend. bij schoenen is de offline verkoop heel ...
abnamro.nl
retail-branche-autoretail.pdf
... aan nieuwe ontwikkelingen. de branche zal een antwoord moeten vinden op bestaande initiatieven voor het online verkopen van nieuwe personenauto's. nu de anwb, met vier miljoen leden, een partner- schap is begonnen met nak (www.nieuweautokopen.nl), doorbraak betekenen voor de online verkoop van personenauto's. niets doen zal leiden tot het wegvloeien van volume. het is ...
abnamro.nl
retail branche drogisterijen pdf
... buiten de winkels om gaan aanbieden. vaak gebeurt dit in samenwerking met grote online warenhuizen. volgens de multichannel monitor artikelen voor persoonlijke verzorging verkocht via internet. ... het verkoopvolume van drogisterijwinkels zal druk blijven staan door een verdere toename van online aankopen. voor 2012 verwacht vergelijkbare omzetontwikke- ling als de afgelopen jaren. door concurrentie ...
abnamro.nl
retail-branche-electronica.pdf
... zogenoemde green label'. de online aankopen in de elektronicabranche nemen toe. niet alleen kleinere elektronische apparaten worden online verkocht, ook witgoed wordt steeds vaker online aangeschaft. maar de ... meer gelijk zijn gebleven. dit komt consolidatie van de branche en online concurrentie. consumenten kopen steeds vaker online vanwege de snelheid, het brede assortiment, de transparantie en ...
abnamro.nl
|