1 - 10 van 11 voor oude model
ING Autoretail stilte voor de storm juni 2011 tcm7 88864 pdf
... t. fiscaal voordeel zuinige auto's. prijsgevoelige koper wisselt steeds sneller van merk- model. naast belastingplan brengt ook nieuwe distributie- wetgeving veel onzekerheid voor dealers. registraties ... markt voor onderhoud en reparatie van motorvoertuigen. de verschillen ten opzichte van de oude ber minimaal. belangrijke punten zijn onder meer - geautoriseerde werkplaatsen kunnen niet verplicht ...
ing.nl
Nieuwe consolidatieronde veredelingsbranche op komst tcm7 79559 pdf
... beschikbaarheid van grote landbouw- oppervlaktes (o.a. nodig ter voorkoming van vermenging met oude rassen) en lagere arbeidskosten. opkweek van jonge planten is een gespecialiseerder onderdeel in ... juist opgenomen (bv. toegepast biotech- nologisch of fundamenteel onderzoek). afhankelijk van het gekozen business model zal de focus van een bedrijf meer liggen op de verkoop sterke octrooipositie. ...
ing.nl
ING Truck en trailermarkt ziet toerental dalen november2011 tcm7 96678 pdf
... introductie voor opschudding zal zorgen. in 2011 hebben verschillende merken al een euro vi-model gepresenteerd, zullen andere merken volgen. nieuwe emissiestandaard zorgt voor grote technische stap voorwaarts ... trailers november 2011 19 gesprekspartners a. verkade bovag truckdealers a. vervaet bovag truckdealers m. oude vrielink cosmo wagenparkbeheer b. rottier kleyn trucks b.v. i. berns man i. ...
ing.nl
Crash in autoverkopen tcm7 96995 pdf
... - eens dat merkdealers zich genoodzaakt zien de strijd met merkonafhankelijke bedrijven aan te gaan. business model verandert door de ontwikkelingen in de verkoop van nieuwe auto's, de wijzigingen in distributiewetgeving ... het verkoopproces is veelal gereduceerd tot locatie voor een proefrit en de plek om de oude auto in te ruilen en te onderhandelen over een nieuwe. de multichannel monitor 2011 van ...
ing.nl
Accountants aan vooravond ommekeer_tcm7-73652.pdf
... mogelijkheden in het accountantswerk worden lang niet altijd benut, omdat kantoren en clienten vasthouden aan oude methoden. soms lijkt het voor kan- toren niet lonend efficienter te werken omdat toch ... kan daarbij kritisch tegen het licht gehouden worden door bijvoorbeeld, waar mogelijk, het uurtje-factuurtje model te verlaten ten gunste van een vaste fee per opdracht of een abonnementsdienst. een ...
ing.nl
Storm op komst
... en kostenreductie. om echter structureel gezonder te kunnen opereren zal de sector haar business model in verkoop en aftersales onder de loep moeten leggen. de nieuwe realiteit' vraagt om ... druk van bonussen. figuur 6 value' en premium' veroveren marktaandeel omzet segment laag hoog oude situatie nieuwe situatie 'value' 'premium' midden ratio en prijs toegevoegde waarde bron laatste voorbeeld ...
ing.nl
untitled
... nieuwe gebiedsplanning, ingegeven door een grootschalige vastgoedcrisis, leidt er onder meer toe dat oude kantoorgebouwen een nieuwe bestemming vinden. ook op, onder en rond food retail ... voedsel en verwerking nadelen machtsstrijd en concurrentie (vechtmodel) overschotten blijven aanwezig push model verlies emotie en beleving verslechtering imago prijs overheerst beperkingen keuze consument toename ...
ing.nl
2013-jaar-van-de-waarheid-voor-autodealer_tcm7-123331.pdf?id 20130327043646
... meer efficiente, low- cost verkoopnetwerken. de branche blijft echter vooralsnog te veel hangen in oude bedrijfsmodellen. een koerswijziging wordt gevraagd. rollercoaster het jaar 2012 voelt voor dealers en ... meer als com- modity' zien. slechts voor een beperkt aantal merken emotie' gebaseerde model nog relevant. innovatie afwezig in tegenstelling tot vele andere retailsectoren lijkt de auto- ...
ing.nl
untitled
... kledingverkoop daalt... detailhandel kleding crisis en online groei vragen om flexibilisering business model omzet kledingwinkels (% j.o.j.) oude situatie nieuwe situatie omzet segment laag midden premiumvalue hoog online omzet kleding 1e ...
ing.nl
Storm op komst
... worden teruggewonnen. verder bestaat het risico dat er te lang wordt vastgehouden aan het oude' kanaal (de winkel) en wordt nagelaten om met investeringen voor te sorteren op de ... en distributiemodellen bron sectorvisie supermarkten november praktijk leert dat het winstgevend krijgen van het business model nog steeds een struikelblok vormt. voor het wegwerken van aanloopverliezen is vaak een langere ...
ing.nl
|