1 - 10 van 58 voor persoonlijke service
vos-retail.pdf
... gebeurt dit in samenwerking met grote online warenhuizen. volgens de multichannel monitor artikelen voor persoonlijke verzorging verkocht via internet. in 2010 was dit nog 8%. consumenten kopen niet ... - bij kunnen ze inzetten op datgene wat online vaak nog ver te zoeken is persoonlijke service. crosschannelretail kledingbran- che de toekomst. hoewel de consument een kledingstuk nog graag past en ...
abnamro.nl
retail branche kledingzaken pdf
... onderscheiden spelen op de be- leving van klant, is noodzakelijk. aspecten als assortiment en service spelen hierbij een grote rol. grote fastfashion ketens kiezen voor snel wisselende, modieuze ... - bij kunnen ze inzetten op datgene wat online vaak nog ver te zoeken is persoonlijke service. crosschannelretail kledingbran- che de toekomst. hoewel de consument een kledingstuk nog graag past en ...
abnamro.nl
Documentair betalingsverkeer garanties pdf
... . via ons wereldwijde netwerk of dankzij onze goede samenwerking met lokale partnerbanken. snelle en persoonlijke service vraagt u ons om een bankgarantie, dan stellen we alles in het werk om ... -identificatienummer n.v. brochure in deze brochure staat algemene informatie. speciaal geschreven voor uw persoonlijke situatie. de brochure geeft daarom geen advies om iets te doen doen. beslissingen die ...
abnamro.nl
retail sectorupdate fashion pdf
... branchevreemde aanbieders wordt de modebranche gedwongen om keuzes te maken. aspecten zoals assortiment en service spelen hierbij een belangrijke rol. schoenen- en kledingwinkels zetten in toenemende mate in op ... in op datgene wat in de online verkoop vaak nog ver te zoeken is persoonlijke service. kant leidt de prijsconcurrentie met online winkels, maar ook margedruk vanwege de stijgende kosten, ...
abnamro.nl
aav_brochure.pdf
... van de hoogte van uw belegging in de note, uw overige beleggingen en uw persoonlijke situatie. raadpleeg hiervoor de belastingdienst of uw belastingadviseur. 7 de definitieve uitgiftekoers is afhankelijk ... februari uur nederlandse tijd). u kunt inschrijven via uw kantoor, via het preferred banking service center (0900-9219, lokaal tarief) of via internet bankieren. vervroegde sluiting van de ...
abnamro.nl
aaw_brochure.pdf
... van de hoogte van uw belegging in de note, uw overige beleggingen en uw persoonlijke situatie. raadpleeg hiervoor de belastingdienst of uw belastingadviseur. 7 de definitieve uitgiftekoers is afhankelijk ... februari uur nederlandse tijd). u kunt inschrijven via uw kantoor, via het preferred banking service center (0900-9219, lokaal tarief) of via internet bankieren. vervroegde sluiting van de ...
abnamro.nl
Tarieven_Beleggingsadvies.pdf
... natuurlijk ook een gedeelte van uw effecten overboeken. wilt u meer weten over de overstap service? bel (lokaal tarief) of vraag het aan uw private banker. coupons, dividenden, lossingen en ... is opgesteld n.v. en is bedoeld als informatie in algemene zin toegespitst op uw persoonlijke situatie. de informatie mag daarom nadrukkelijk niet beschouwd advies voorstel of aanbod aankopen of verhandelen ...
abnamro.nl
Advieswijzer Levensverzekeringen pdf
... de afsluiting van levensverzekeringen, zoals kapitaalsverzekeringen en lijfrenteverzekeringen. bij onze dienstverlening staat uw persoonlijke situatie centraal. wij bepalen samen met u welke verzekeringen in uw situatie ... lopen gewoon verzekeringsmaatschappij. klachten? n.v. wil dat u tevreden bent over haar service. daarom werken we steeds aan de kwaliteit van onze dienstverlening. maar het ...
abnamro.nl
Opzegbrief Pakketverzekering pdf
... aangegeven, te beeindigen. u ontvangt van de opgezegde pakketverzekering binnenkort een verzekeringsbewijs. persoonlijke gegevens achternaam voorletters tussenvoegsel geboortedatum adres postcode en woonplaats telefoonnummer (overdag) ... het verzekerde object (bij autoverzekering een kopie vrijwaringsbewijs meesturen) 10 de service die geboden verzekeraar 4 totaal verlies van het verzekerde object 11 ...
abnamro.nl
Advieswijzer schade zorg en inkomensverzekeringen pdf
... advies en bemiddelen vervolgens bij de totstandkoming van verzekeringsproducten. bij onze dienstverlening staat uw persoonlijke situatie centraal. en in geval van schade zijn wij behulpzaam bij de melding en ... zelf lopen gewoon verzekeringsmaatschappij. klachten? n.v. wil dat u tevreden bent over haar service. daarom werken we steeds aan de kwaliteit van onze dienstverlening. maar het kan wel ...
abnamro.nl
|