11 - 13 van 13 voor service support desk
Microsoft Word - doc69.doc
... is written by henk kox and arjan lejour, with support by raymond montizaan during his 3-month assignment ... national regulations for service firms or service products. this affects service firms more than manufacturing firms, because the service provider often ... service firms has to be facilitated by introducing a single point of contact in each member state, i.e. a single desk where the foreign service ...
cpb.nl
memo208.pdf
... support of businesses and innovation. a third example is the ipr helpdesk which fits into category 4 and 5. it is a service for smes (category 4) and helps to promote an innovation culture by protecting the investment of innovating (category 5). these three support measures ... ? there are economies of scale of providing such a help desk at the eu instead of 27 national helpdesks even if ...
cpb.nl
meer van deze site
Jaarverslag_Financieel2010.pdf
... werkwijze inzien, blijkt onder meer uit de grote belangstelling voor onze cursus internetbankieren. onze service desk onderzoek bij 250 bedrijven, uitgevoerd door de stichting ito, geeindigd in de top ... van de raad van bestuur, de directeuren zitting die verantwoordelijk zijn voor commercie en support van het bankbedrijf. de besluitvormingsbevoegdheid is voorbehouden aan de raad van bestuur. het ...
frieslandbank.nl
Deze resultaten zijn gefiltered. Toon ongefilterde resulaten voor service support desk
|