1 - 3 van 3 voor sponsoring jaarverslagen
Visie_op_Media_2009.pdf
... . een andere ontwikkeling is meer non-spot advertising in de vorm van sponsoring of product placement. ook het fenomeen uitgesteld kijken wordt door nieuwe technieken ... reclamebureaus grafische industrie industriele bedrijven dagen crediteurendagen debiteurendagen voorraaddagen overig drukwerk boeken jaarverslagen verpakkingsdrukwerk krant(achtig)en tijdschriften reclamedrukwerk x 1.000 eur omzet ...
abnamro.nl
VOS_Media_en_technologie.pdf
... totale omzet ontwikkeling omzet binnenland ontwikkeling omzet buitenland overig drukwerk boeken jaarverslagen verpakkingsdrukwerk krant(achtig)en tijdschriften reclamedrukwerk de jong 3% overig 86% ... de afnemende effectiviteit. zenders en producenten experimenteren met verschillende vormen van sponsoring, internet adverteren en resultatendeals met adverteerders. deze overgang zorgt voor onzekerheid ...
abnamro.nl
vos-media_technologie.pdf
... nl ontwikkeling totale omzet ontwikkeling omzet binnenland ontwikkeling omzet buitenland overig drukwerk boeken jaarverslagen verpakkingsdrukwerk krant(achtig)en tijdschriften reclamedrukwerk roto smeets group de jong euradius ... omroepen zenden deze programma's uit en verdienen geld met de reclame- blokken, sponsoring en product placement. radio staat als medium meer op zichzelf en integreert ...
abnamro.nl
|