1 - 3 van 3 voor stap gezet
Vragen bij klacht over onderneming | AFM
... je verwacht vana onderneming. als je niet tevreden bent met de klachtafhandeling ga je naar stap 2. stap 2 je bent niet tevreden met de klachtafhandeling van de financiele onderneming. stuur ... bijvoorbeeld onze waarschuwingen. hierin staat vaak de opmerking dat een onderneming op de lijst is gezet, omdat een of meerdere onderneming hebben geklaagd. als we een klacht krijgen onderneming, dan kunnen ...
afm.nl
leidraad passende provisie financiële dienstverleners
... aan de hand van het stroomdiagram uit bijlage 1 het wettelijk kader van inducements uiteen gezet. vervolgens wordt ingegaan op de verhouding tussen artikel 149a bgfo en artikel 150 bgfo, ... beschreven verbod van artikel 149a bgfo zijn drie uitzonderingen mogelijk, onderstaande stappen worden toegelicht. stap 2 vergoedingen die noodzakelijk' zijn of de dienst mogelijk maken' vallen niet onder de ...
afm.nl
Klacht indienen | Vragen bij klacht over onderneming | AFM
... je verwacht vana onderneming. als je niet tevreden bent met de klachtafhandeling ga je naar stap 2. stap 2 je bent niet tevreden met de klachtafhandeling van de financiele onderneming. stuur ... bijvoorbeeld onze waarschuwingen. hierin staat vaak de opmerking dat een onderneming op de lijst is gezet, omdat een of meerdere onderneming hebben geklaagd. als we een klacht krijgen onderneming, dan kunnen ...
afm.nl
|