1 - 3 van 3 voor stappen gezet
Vragen bij klacht over onderneming | AFM
... staat jouw vraag hier niet tussen neem dan meldpunt. a a welke stappen moet ik nemen als ik een klacht heb? a ben je ... bij elke stap na wata de procedures en voorwaarden zijn bij de stappen die je neemt. waarmee moet je rekening houden? stap 5 stuur ... hierin staat vaak de opmerking dat een onderneming op de lijst is gezet, omdat een of meerdere onderneming hebben geklaagd. als we een klacht krijgen ...
afm.nl
leidraad passende provisie financiële dienstverleners
... de hand van het stroomdiagram uit bijlage 1 het wettelijk kader van inducements uiteen gezet. vervolgens wordt ingegaan op de verhouding tussen artikel 149a bgfo en artikel 150 bgfo, ... . op het hiervoor beschreven verbod van artikel 149a bgfo zijn drie uitzonderingen mogelijk, onderstaande stappen worden toegelicht. stap 2 vergoedingen die noodzakelijk' zijn of de dienst mogelijk maken' vallen ...
afm.nl
Klacht indienen | Vragen bij klacht over onderneming | AFM
... staat jouw vraag hier niet tussen neem dan meldpunt. a a welke stappen moet ik nemen als ik een klacht heb? a ben je ... bij elke stap na wata de procedures en voorwaarden zijn bij de stappen die je neemt. waarmee moet je rekening houden? stap 5 stuur ... hierin staat vaak de opmerking dat een onderneming op de lijst is gezet, omdat een of meerdere onderneming hebben geklaagd. als we een klacht krijgen ...
afm.nl
|