Sterk afhankelijk host:www.wsnp.rvr.org

Sterk afhankelijk host:www.wsnp.rvr.org 



1 - 10 van 10 voor sterk afhankelijk


"Gedragscodes 'geen eindpunt, maar een beginpunt'"
... is hierbij niet een van buitenaf opgelegde norm, maar een van binnenuit aanvaarde verantwoordelijkheid (afhankelijk van het type organisatie). integriteit betekent dan ook vooral dat leden van de beroepsgroep ... gestraft. de nadruk op toezicht en beheersing brengt met zich mee dat de organisatie sterk gericht is op het vergroten van de aanspreekbaarheid om daarmee het risico van (juridische) ...
www.wsnp.rvr.org


folio tweede kamer
... buiten de persoon gelegen zijn. te denken valt aan verlies van baan of echtscheiding. afhankelijk van de oorzaak kan een plan opgezet worden om de schuldensituatie aan te pakken. ... schuldsanering. ondernemers de schuldensituatie waarin kleine ondernemers of ex-ondernemers zich bevinden wijkt veelal sterk af van de doorsnee problematische schuld- situatie bij particulieren. niet alleen gaat het bij ...
www.wsnp.rvr.org


Rapport
... gebruikt. de omvang van de salariskosten, materiele kosten en overheadkosten is daarmee afhankelijk van de keuzen die individuele instellingen zelf maken ten aanzien van bijvoorbeeld ... negatief) of het financieringsoverschot (resultaat positief) aan. het resultaat per financieringscategorie verschilt sterk tussen particuliere- en ondernemerszaken 502 tabel 7 geeft de zaaksresultaten weer per ...
www.wsnp.rvr.org


Rapportage onderzoek `Kwaliteit in bewindvoering WSNP'
... en doorverwijzen beperkt+); o stressbestendig; o toezichthouder, terrier, doortastend; o communicatief sterk (voor verschillende doelgroepen). kwaliteit in bewindvoering wsnp page 11 of 11 definitief ... tijdens de verificatievergadering vertegenwoordigd is geweest. 7. eindzitting (laatste maand wsnp) mede afhankelijk van de gemaakte afspraken tijdens de verificatievergadering vindt er, al dan niet ...
www.wsnp.rvr.org


Rapport
... , mogelijkheid tot opheffen postblokkade na een aantal maanden, verbetering voortraject aanlevering een sterk kosten reducerend effect. in dit rapport worden voorbeeld-effect berekeningen aangegeven. (6) ... en de bewindvoerders (overlegstructuren en automatisering). in een aantal gevallen is men afhankelijk van partijen die minder (direct) belang hebben bij deze verbeteringen (rechters en gemeenten ...
www.wsnp.rvr.org

Inleiding
Inleiding
... geregeld. de manier waarop gemeenten er invulling aan geven, verschilt dan ook sterk. vooral gemeentelijke kredietbanken, sociale diensten, maatschappelijk werk en gespecialiseerde private instellingen houden ... zijn gevoerd op basis van vooraf opgestelde onderzoeksvragen. deze verschilden van inhoud afhankelijk van het type organisatie dat werd geinterviewd. om tot conclusies en aanbevelingen ...
www.wsnp.rvr.org


kst126078.2s.pdf
... ), gerkens (sp), sap (groenlinks), de krom (vvd), heerts (pvda), smilde (cda), depla (pvda), aptroot (vvd), sterk (cda), willemse-van der ploeg (cda), dijsselbloem (pvda), pechtold (d66), spies (cda), irrgang (sp), lempens ... niet. of je al dan niet hulp krijgt, is te vergelijken met een lotto die afhankelijk is van de gemeente waarin je woont. mijn fractie vindt dit onwenselijk. ik kom te ...
www.wsnp.rvr.org


kvr34858.2.pdf
... eerder. het cbs hanteert een gemiddelde over 3 maanden omdat het aantal zittingsdagen per maand sterk kan verschillen. ten tweede zijn er gegevens van het onderzoeksbureau van graydon die gemeten ... de soort procedure waarin betrokkene partij is. welke soort procedure van toepassing is, is bijvoorbeeld afhankelijk van het soort verzoekschrift, de soort zaak of de hoogte van de rechtsvordering die in ...
www.wsnp.rvr.org


Tweede Kamer
... - genheid, post tweede kamer, vergaderjaar nr. 197 2 voorzitter sterk griffier post aanwezig zijn acht leden der kamer, te weten sterk, azmani, ortega- martijn, ulenbelt, de jong, klaver, kos er ... realiteit. de staatssecretaris heeft gelijk als hij in de beantwoording zegt dat wij mensen niet afhankelijk mogen maken van tweede kamer, vergaderjaar nr. uitkering en dat ook moet worden voorkomen ...
www.wsnp.rvr.org


32291, nr 6, nota nav het verslag 130410.pdf
... gemiddelde effectiviteit van de gemeentelijke schuldhulpverlening 22% is. de effectiviteit per gemeente varieert sterk van nog geen 10 tot bijna 50 procent. dit wetsvoorstel beoogt een aantal ... begrip integrale schuldhulpverlening. integrale schuldhulpverlening is een begrip dat concreet ingevuld moet worden afhankelijk van het moment waarop en de concrete omstandigheden waaronder. dit kan per geval ...
www.wsnp.rvr.org





© magikwatvragen.nl | contact | privacy policy | disclaimer | vaak gezocht | handige links | site map