1 - 10 van 64 voor sterk voordeel
ING Binnenvaart in de greep van overbrugging januari 2011 tcm7 80519 pdf
... de oplevende wereldhandel met azie. als grote zeehaven had rotterdam de afgelopen periode het voordeel van het verminderen van het aantal calls' van zee- schepen. sterke chemische cluster ... van handelsstromen die zich voordeden doordat de olieprijs aanzienlijk fluctueerde en daaraan voorafgaand sterk was gedaald. het vooruitzicht van een hogere prijs ( contango'- situatie) op de termijnmarkt ...
ing.nl
ING Vakantieganger dwingt tot waardevoller reisaanbod maart2011 tcm7 82601 pdf
... garantiesbijleveringsproblemen garantiesbijcalamiteiten gevoelvanzekerheid reisorganisatie sectorvisie reisorganisaties maart 2011 5 partijen snel en sterk groeien (box 1). met internet als enig distributiekanaal en gerichte it ... toegevoegde waarde van de reisorga- nisaties voor de consument, is het volume voordeel en het efficienter bundelen van vervoer en verblijf. verder bieden reisorganisaties ...
ing.nl
ING Detailhandel komt nauwelijks vooruit juni 2011 tcm7 88863 pdf
... prijzen verhoogt dreigt een daling van het volume. de concurrentiedruk onder winkeliers is te sterk om stijgende inkoopprijzen volledig aan consumenten door te belasten. resultaat veel partijen moeilijk ... beter zal kunnen matchen. prijzen keren dan terug naar normalere waarden met als bijkomend voordeel dat inflatie beperkt kan worden en de consument mogelijk weer aan koopkracht wint. kwakkelend ...
ing.nl
ING Duurzaamheid motor tot groei AGF schap mei 2011 tcm7 87503 pdf
... steeds meer importeren stijgende binnenlandse vraag te kunnen voldoen. agf consumptie binnenland van de sterk groeiende agf export keren we terug naar ons eigen land. exacte cijfers betreffende de ... consumenten. sterke merken alternatief voor labelling is het ontwikkelen van een eigen duurzaam merk. voordeel is dat dergelijke merken direct door de consument kunnen worden herkend als duurzaam. voor ...
ing.nl
ING Autoretail stilte voor de storm juni 2011 tcm7 88864 pdf
... alle ogen gericht op nieuwe belastingplannen. verscherping normen vanaf 2013 m.b.t. fiscaal voordeel zuinige auto's. prijsgevoelige koper wisselt steeds sneller van merk- model. naast belastingplan ... verslechtert. grotere dealerholdings verleg- gen activiteiten richting gebruikt en after-sales. onafhankelijke kanaal wint sterk in after sales en gebruikt. uitval in merkkanaal door con- stante druk op ...
ing.nl
ING Belgie Toenemende interesse voor commercieel vastgoed mei2011 tcm7 87578 pdf
... opname ten opzichte van 2009 (figuur 6). het herstel van de logistieke sector door de sterk aantrekkende wereldhandel lijkt de be- langrijkste driver. vooral kleine lokale spelers groei van de ... een stijging van 15% hetzelfde huurniveau jaar als de rue neuve in brussel (figuur 10). voordeel van antwerpen ten opzichte van brussel winkelende consument een rondgang door de verschillende winkelstraten ...
ing.nl
ING Commercieel vastgoed op een lager niveau verder mei2011 tcm7 87571 pdf
... vast goedmarkten de komende jaren de meeste potentie. de gebruikers profiteren van de sterk groeiende wereldhandel. op de kantorenmarkt wordt de hoge leegstand steeds problematischer. gebruikers zoeken ... allerlei nieuwe kortingen bedingen bij de eigenaar als zij niet vertrekken. de verhuurder beurt voordeel van een contractverlenging omdat hij door het afsluiten van een nieuw huurcontract weer ...
ing.nl
Ing Sectorvisie Kledingbranche augustus 2010 tcm7 63473 pdf
... omzetkrimp blijft een correctie op de hoeveelheid verkoop- vloeroppervlak niet uit. aantal faillissementen al sterk gestegen en dat aantal zal hoog blijven. de reguliere kledingwinkels gevestigd op locaties ... is. kledingzaken en merken die met edi werken geven aan op meerdere vlakken duidelijk voordeel te halen. zo kunnen leveranciers door edi verkoopresultaten van winkels snel en eenvoudig uitlezen ...
ing.nl
Druk op marge ondanks licht herstel tcm7 81755 pdf
... de druk door kansen te grijpen in deelmarkten, zoals het sterk groeiende segment biologisch. hoewel de totale omzet nog gering is, ... de concur- rentie tussen drogisterijen onderling en met supermarkten blijft sterk aanwezig. uitgelicht e-commerce en m-commerce zoals gemeld ... dat een consument aan boord gehouden kan worden. een ander voordeel van m-commerce retailer in de winkel veel bieden. gedacht ...
ing.nl
ING Belgie Wegtransport uitgedaagd tot hogere vrachtprijzen mei 2011 tcm7 88053 pdf
... een stimulans voor multimodaliteit. de verwachting aandacht voor multimodaliteit het komende decen- nium sterk zal toenemen. het motto is daarbij geen uitslui- ting, maar samenwerking. voor ... opdrachtgevers, wordt een schoon en up-to-date wagenpark steeds meer een concurrentieel voordeel. met de aanstaande introductie norm aangekondigde verschijnen van nieuwe modellen standaard voldoen (o ...
ing.nl
|