1 - 10 van 83 voor toegevoegde zaken
ING Vakantieganger dwingt tot waardevoller reisaanbod maart2011 tcm7 82601 pdf
... doordat vervoerders en accommodatieverschaffers rechtstreeks toe- gang hebben tot de consument is deze toegevoegde waarde aan uitholling onderhevig. ten slotte voegen partijen zekerheid toe aan de reisdien- ... en inhoud, maar ook op basis van prijsstellingsregels die weer afhangen van zaken als reiskenmerken, commis- sies, leveranciers, distributiekanaal en betalingswijze. de tarieven hangen dus ...
ing.nl
ING Autoretail stilte voor de storm juni 2011 tcm7 88864 pdf
... echter wel richting fabri- kant. dealerholdings zullen daarom evalueren of dergelijke relaties nog genoeg toegevoegde waarde brengen voor hun onderneming en mogelijk zelf afscheid nemen. verkoop via internet komt ... in oudere auto's. de con- sument en zakelijke markt profiteren en kunnen scherper zaken doen. scenario revolutie' kostenbewust handelen neemt toe. klein en zuinig blijft het motto. ...
ing.nl
untitled
... sinds 1990) 3 maakindustrie nederland uitgangspositie en ambitie ambitie 2030 verdubbeling toegevoegde waarde maakindustrie toegevoegde waarde 2010 eu totale industrie 2.100 miljard nederland 3,9% ... 3 flexibiliteit bedrijfsvoering flexibiliteit in bedrijf, keten en bij stakeholders inkoop meer zaken met minder leveranciers goed op weg met flexibilisering personeelsinzet automatisering, rekening ...
ing.nl
ING Belgie Wegtransport uitgedaagd tot hogere vrachtprijzen mei 2011 tcm7 88053 pdf
... ontwikkeling olieprijs per barrel in eur (linker as) bron bpf, ecowin, ministerie van economische zaken berekent dagelijks de prijs per liter diesel op basis van hun internationale notering ... aantal bedrijven past beeld van een veranderende sector. dit betekent sector in termen van toegevoegde waarde krimpt, maar dat er substitutie van dienstverlening plaatsvindt. transporteurs 9 bron european ...
ing.nl
ING kansen supply chain_01.indd
... w akkerbouw toegevoegde waarde werkgelegenheid tabel 2.2 ontwikkeling cluster veeteelt, tuinbouw en akkerbouw type veeteelt tuinbouw akkerbouw aandeel toegevoegde waarde ontwikkeling ... , zuivelbedrijven, groothandel en detail- handel. de detailhandel betreft supermarkten en speciaal- zaken (natuurvoedingswinkel, melkventer). verwerking de omzet van de nederlandse zuivelindustrie bedraagt ...
ing.nl
Nieuwe consolidatieronde veredelingsbranche op komst tcm7 79559 pdf
... grote bedrijven naast vele kleine familiebedrijven. de rendementen zijn bovengemiddeld hoog dankzij de enorme toegevoegde waarde (zie box 1). de veredelingsbranche is het pareltje van onze economie plantum nl ... koolzaad- en 3 sojasoorten, 1 suikerbiet en 1 zetmeelaardappel (de amflora). 5 bron veredelde zaken, de toekomst van de plantenveredeling in het licht van de ontwikkelingen in het ...
ing.nl
2111007-Transport en Logistiek.indd
... logistieke dienstverlening transport en logistiek totaal omzet transport en logistiek totaal bron betreft toegevoegde waarde kwartaalbericht transport logistiek juni tot transport en logistieksector com binatie met de ... gezien de recente daling bemoedigend is. opvallend nog niet onverdeeld positief klimaat waarin zaken wordt gedaan. dit lijkt paradoxaal, maar tekent de tweeledigheid van de markt en ...
ing.nl
Microsoft Word - Concept themavisie eieren 19-02-10 def.
... de eierproductie daalde - in nederland een stijging ge- noteerd (+1,5%). pluimveehouders deden goede zaken van- wege de omschakeling naar alternatieve huisvestingssyste- men in duitsland in verband met ... is, zal eierhandel in toenemende mate gaan draaien om innovatie en de creatie van toegevoegde waarde. de waardecreatie in de eierhandel algemeen gering. eigen productie van bijvoorbeeld vloeibaar ...
ing.nl
Microsoft Word - Publicatie Noord-Nederland 191009
... . meer flexibiliteit krijgt u bijvoorbeeld door meer aandacht op uw kernprocessen te richten en zaken waar anderen beter in zijn uit te besteden. het verkorten van doorlooptijden binnen uw ... is noodzakelijk om meer klanten te krijgen klanten meer opbrengsten te genereren door hen meer toegevoegde waarde te bieden. samenwerken en partnerschappen zijn vaak bronnen van innovatieve ideeen. dat kan ...
ing.nl
Introductietekst
... . meer flexibiliteit krijgt u bijvoorbeeld door meer aandacht op uw kernprocessen te richten en zaken waar anderen beter in zijn uit te besteden. het verkorten van doorlooptijden binnen uw ... is noodzakelijk om meer klanten te krijgen klanten meer opbrengsten te genereren door hen meer toegevoegde waarde te bieden. samenwerken en partnerschappen zijn vaak bronnen van innovatieve ideeen. dat kan ...
ing.nl
|