1 - 10 van 22 voor verschilt per fonds
Microsoft Word - kik_deel1.doc
... saldo van naar schatting 8,6 mld euro. de omvang van het uitverdieneffect verschilt per maatregel. vermindering van de werkgelegenheid bij de overheid kent een relatief groot uitverdieneffect ... laten bijdragen aan de kosten. geen enkele partij maakt middelen vrij voor het fonds economische structuurversterking (fes), van waaruit additionele investeringen in infrastructuur en de kenniseconomie worden ...
cpb.nl
Microsoft Word - doc188_deel1.doc
... in het kader kabinet vastgesteld budget vanuit het fes (fonds economische structuurversterking) van 500 mln euro. deze ... volgende verbeterpunten worden geadresseerd een goed beargumenteerde kostenonderbouwing per project waarin de kosten gerelateerd worden aan ... en welke hoeveelheid scholing het meeste oplevert, effectiviteit verschilt tussen de verschillende typen vve-instellingen. het verdient ...
cpb.nl
Microsoft Word - cpbdoc202.doc
... wijken (van leuvensteijn en shestalova 2006). de vermogenspositie van woningcorporaties verschilt sterk per gemeente of regio. terwijl de financieel sterkste corporaties meer aan vermogen ... (solvabiliteitsoordeel) voorgenomen activiteiten na balansdatum (continuiteitsoordeel). in beide beoordelingen wordt fonds bepaalde (volkshuisvestelijke) vermogen afgezet tegen de berekende waarde van het risico ...
cpb.nl
Europese Verkenningen_10.indd
... ook omdat de gevoelswaarde van adequaat vertaalde woorden vaak wat verschilt. ook kan een rol spelen dat er over de ... en tevredenheid over lokale, landelijke en europese politiek, bevolking per kwartaal (in procenten) cijfers lager doordat de eurobarometer een langdurig ... worden gekozen uit nationale regering, de eu, het internationale monetaire fonds en de verenigde staten. a2 europa in nederland 29 ...
cpb.nl
Keuzes in kaart 20032006
... cda verhoogd van de beleidsarme % per jaar naar 1% per jaar, een beleidseffect van 0,2 a 0,3%-punt per jaar. de samenstelling van de werkgelegenheidsgroei verschilt wel sterk tussen de drie ... voor de inkomsten bevatten niet emu-saldo relevante posten, zoals het saldo van het fonds economische structuurversterking (fes). het reele beslag van deze overige emu-relevante posten voorzichtige scenario ...
cpb.nl
standaard CEP/MEV-dokument [PFP#602279538]
... salarisverhogingen krijgen of salarisverhogingen relatief vroeg in hun carriere, per saldo mee aan het pensioen van deelnemers die relatief ... pensioenfondsen onvoldoende inzicht biedt in de positie van het fonds. maatregelen gericht op het verhelpen van deze tekortkomingen ... basispensioen, waarbij de invulling van wat een basispensioen is, verschilt tussen de landen. de solidariteit wordt vooral via de ...
cpb.nl
Microsoft Word - cpbdoc112.doc
... van de woningcorporaties het centraal fonds voor de volkshuisvesting en het waarborgfonds sociale woningbouw. toezicht fonds voor de volkshuisvesting het centraal fonds voor de volkshuisvesting (cfv) is ... realisatie, vanaf 2005 prognose. de mate waarin een corporatie over eigen vermogen beschikt, verschilt per corporatie (zie figuur 3.5). terwijl de financieel sterkste corporaties balanstotaal meer ...
cpb.nl
Microsoft Word - memo117.doc
... private regeling of een gecombineerde regeling met concurrerende private verzekeraars, een publiek fonds en of eigenrisicodragers. met deze verschillen tussen staten kunnen we de consequenties ... 6 leeftijd 65 jaar en ouder. 5 de uitvoering van een beroepsgebonden arbeidsongeschiktheidsverzekering verschilt per staat. iedere staat kent een wettelijke workers' compensation-regeling, die vaststelt in ...
cpb.nl
Microsoft Word - cpbdoc207.doc
... commissie, de organisatie voor economische samenwerking en ontwikkeling (oeso) en het internationaal monetair fonds (imf), en zusterinstituten uit andere landen. ook vindt regelmatig overleg plaats in verschillende ... . 16 2.1.3 lengte van het proces de doorlooptijd van een ramingsronde verschilt per raming. het opstellen van de uitgebreide ramingen, mev, neemt ongeveer twee maanden in beslag ...
cpb.nl
Microsoft Word - cpbdoc120.doc
... . drie fasen zijn hierin te onderscheiden (1) vanaf 2001 25% budgettering voor alle gemeenten (invoering fonds werk en inkomen, fwi), (2) vanaf 2002 introductie van objectieve verdeelmodel voor grotere gemeenten, en ... 2.1). het deel van de uitgaven dat niet gebudgetteerd wordt kunnen gemeenten 14 dit verschilt per jaar. in 2001 werd dit bepaald aan de hand van de uitgavenaandeel van gemeente g ...
cpb.nl
|