1 - 10 van 54 voor sterke merken
Microsoft Word - Themavisie varkenshouderij 28-07-11
... grond en arbeid, voor- al dankzij efficient management. kostprijs is daardoor laag. - sterke logistiek en beschikbaarheid voedergrondstoffen. zwaktes - zwakke positie varkenshouder in vleesketen. businessmo- del ... het varken verkocht wordt, stijgen de inkomsten navenant. als de varkenshouderij bovendien sterke merken kan creeren, zal de consument minder kri- tisch prijs dan nu. varkenshouders die ...
ing.nl
ING Duurzaamheid motor tot groei AGF schap mei 2011 tcm7 87503 pdf
... labels leiden tot verwarring bij consumenten. sterke merken alternatief voor labelling is het ontwikkelen van een eigen duurzaam merk. voordeel is dat dergelijke merken direct door de consument kunnen worden herkend ... , het afstemmen van de (marketing)strate- gie richting eindklant en het werken aan sterke duurzame merken. door niet individueel de markt op te gaan en te verdrinken in een overvloed ...
ing.nl
ING Vakantieganger dwingt tot waardevoller reisaanbod maart2011 tcm7 82601 pdf
... maatwerk worden vakanties uit verschillende modules geassembleerd zoals verschillende typen of merken auto's gefabriceerd worden. klanten kunnen door standaard stoelen, bedden en ... reisevolutie sociale media revolutie terug naar de basis marktaandeel reisorganisaties beperkte krimp sterke krimp stabilisatie verbetering drijvende kracht ontwikkelingen internet gebruik sociale media reisorganisaties ...
ing.nl
ING Detailhandel komt nauwelijks vooruit juni 2011 tcm7 88863 pdf
... e-commerce in top retailmerken ieder jaar worden diverse ranglijsten gepubliceerd die aangeven welke (retail)merken de hoogste bekendheid of waardering genieten. rode draad in die lijsten komst van ecommerce ... in het merk genereert ook binnen deze nieuwe produktgroepen succes. zo meldde bol.com sterke groei in elektronica en speelgoed. categorieen waarin het bedrijf nog maar kort actief is. ...
ing.nl
ING Autoretail stilte voor de storm juni 2011 tcm7 88864 pdf
... 2002). hierin concludeerde zij dat er sprake was van sterke concurrentie in de verkoop van auto's, zowel tussen merken als dealers. de ber was volgens de commissie niet langer ... afgedekt. het aantal verkoopvestigingen wordt langzaam teruggebracht. er worden vanuit een lokatie meerdere merken verkocht, maar de merken worden wel strikt apart opgesteld. de rela- tie tussen fabrikanten en dealerholdings ...
ing.nl
Ing Sectorvisie Kledingbranche augustus 2010 tcm7 63473 pdf
... niet alle kledingbedrijven het hoofd boven water kunnen houden. terugkerende kenmerken van deze sterke bedrijven zijn heldere, consistente keuze van doelgroep. hierbij wor- den product en of collectie ... verticalen hebben multibrand- kledingzaken veel marktaandeel moeten afstaan. hoewel de winkels met meerdere merken hoeven te tippen aan de omloopsnelheid van de grote internationale retailers, is de ...
ing.nl
Druk op marge ondanks licht herstel tcm7 81755 pdf
... stijgend aanbod werd acceleratie van de groei gemeld. met name in bio-zuivel trachten diverse merken zich te profileren. daaraan gerelateerd maar niet noodza- kelijk hetzelfde is het segment duurzame voeding ... vallen. de omzet over 2010 liet zowel in woninginrichting als in doe-het-zelf een sterke min zien. de afhankelijkheid van de kwakkelende woningmarkt wreekt zich. het aantal verkoch- te woningen ...
ing.nl
Kwartaalbericht Transport en Logistiek augustus 2010_tcm7-66221.pdf
... wanneer verschillende schakels van de keten besluiten tot aanvulling versterkend effect6 . dit was te merken in de rotterdamse haven en op schiphol (zie hierna). ruwe basismaterialen zijn vaak ... het luchtvervoer. luchtvervoer profiteert van keuze voor snelle voor- raadopbouw de sterke groei is deels verklaarbaar door de sterke handel 11 bron havenbedrijf rotterdam. 12 de vaarsnelheid daalt hierbij ...
ing.nl
ING Belgie Wegtransport uitgedaagd tot hogere vrachtprijzen mei 2011 tcm7 88053 pdf
... ,24% groei kost. de belgische economie heeft hier door haar sterke vertegenwoor- diging van de chemische industrie zelfs bovengemiddeld last van. ... de (zee)havenactiviteit een goede graad- meter voor de sector. de sterke opleving in antwerpen, gent en zeebrugge (+12,5%) heeft vorig ... het vervoer over land en water in belgie weinig te merken. het wegver- voer bleef nagenoeg stabiel op 75%, evenals het ...
ing.nl
untitled
... deinen de havens mee op de golven van de wereldhandel en dit was te merken. hoewel zich begin 2010 een sterk herstel heeft afgetekend, is de marktomgeving de afgelopen ... imd volgt eveneens dat de positie van belgie licht is verbeterd. opleidingsniveau en haveninfrastructuur sterke punten sterke punten van belgie zijn ondermeer gezondheidszorg en onderwijs, opleiding en onderzoek. dit vertaalt ...
ing.nl
|