1 - 3 van 3 voor sterke merknaam
ING Detailhandel komt nauwelijks vooruit juni 2011 tcm7 88863 pdf
... de enige winkel, die internationaal klassering behaalde. een knappe prestatie van een nog relatief jonge merknaam. in de nederlandse top 10 was verder ook web winkel wehkamp terug te vinden. het ... vertrouwen in het merk genereert ook binnen deze nieuwe produktgroepen succes. zo meldde bol.com sterke groei in elektronica en speelgoed. categorieen waarin het bedrijf nog maar kort actief is. het ...
ing.nl
Microsoft Word - Automotive apr12 final
... . sterk einde 2011... het jaar 2011 was een verkoopjaar waarin, van begin tot eind, sterke cijfers werden genoteerd. ondanks slechte economische omstandigheden ging de autoverkoop tot laatste maanden van ... grotere spelers met regionale of zelfs nationale ambities zullen fors moeten investeren in hun eigen merknaam. door de vele formules die er de afgelopen jaren zijn bijgekomen ziet de consument ...
ing.nl
ING - Herstelpad binnenvaart loopt vertraging op - maart 2012_tcm7-105193.pdf
... nieuw zijn gebouwd, overgrote deel van de gevallen direct inzetbaar in de con- tainervaart. sterke groei in het containervervoer herstel van de binnenvaart noodzakelijk. containervaart kent specifiek karakter met ... verhogen, blijkt uit analyses eenvoudig is.19 toch heeft de sector ondersteund door de nieuwe merknaam the blue road' de laatste tijd succes- sen geboekt in het verschuiven van lading ...
ing.nl
|