1 - 3 van 3 voor tjeerd kooij
Webads.pdf
... met onze software op internet, mobiele telefoon en toenemende mate settop- box beschikbaar is. tjeerd kooij, managing partner webads internet is het meest geschikt voor interactieve advertising webads monitort ... om adverteerders gericht en efficient te kunnen laten adverteren op internet. managing partner tjeerd kooij over (de toekomst van) advertenties en het medialandschap. van 2 webads media in ...
abnamro.nl
Media_in_beeld.pdf
... steeds meer een versnippering plaats, waarbij voldoende ruimte is voor traditionele media. tjeerd kooij, webads een veelgehoord misverstand is dat zenders al veel content voor themakanalen ... targeting gaat het worden. hand van bezoekersgedrag op sites gericht advertenties laten zien. tjeerd kooij, webads community building, waarbij verschillende platforms gekoppeld cms, is voor sbs onderscheidend. ...
abnamro.nl
Media_in_Beeld_Engels.pdf
... chaos more and more fragmentation is taking place, with sufficient room for traditional media. tjeerd kooij, webads one misconception you hear a lot is that broadcasters already have lots of ... director dagblad de pers cornelis van den berg publisher media republic bas verhart ceo webads tjeerd kooij managing partner cccp eelco keune business director the entertainment group niel van hoff ceo ...
abnamro.nl
|