1 - 10 van 14 voor traditionele winkels
274234_Export UK Binnenwerk NW.indd
... medische techniek, fabricage van microchips, halfgeleiders en softwareproducten. verder is schotland goed ontwikkeld traditionele vakgebieden, zoals de textiel- en voedingsmiddelenindustrie. een van europa's grootste ... informatie over laden en lossen in londen. congestieheffing londen toor, een aantal winkels, heffingsautomaten langs de toegangswegen, via internet of via de mobiele telefoon. ...
abnamro.nl
Media_in_beeld_2008.pdf
... gelden andere verdienmodellen en de vraag hoe traditionele media met hun gedigitaliseerde producten op internet geld kunnen verdienen. kernbedreigingen traditionele media crossmediale convergentie vergroot de concurrentie consumptie van ... verschuiven minder populaire items. in de retail is dit model gangbaar voor online winkels. voor media is long tail bij uitstek geschikt, omdat het aanhouden van ...
abnamro.nl
Kiezen_is_macht.pdf
... naar type winkelbegied index gemiddelde huurprijzen binnensteden ( 400 winkels) hoofdwinkelgebieden (100-400 winkels) stadsdeelcentra ( 50 winkels) bron retailers in de rij, dtz figuur ... aantrekkelijk maken. beide ontwikkelingen bieden kansen voor projectontwikkelaars. nieuwe detailhandelsstructuur het traditionele hierarchische detailhandelsmodel voldoet steeds minder aan de eisen van de moderne ...
abnamro.nl
VOS_Media_en_technologie.pdf
... - gevoeligheid, kenmerkt de reclamebranche zich momenteel grote mate van verandering. als aanvulling op de traditionele media als televisie en print, ontwikkelen internet en mobiel zich als advertentieplatforms met een ... neigen producenten door de voortdurende margedruk naar directe verkoop via internet of mono-brand winkels. dit gaat ten koste van een deel van het retailkanaal, maar vooral van de ...
abnamro.nl
Visie_op_Retail_2009.pdf
... 214.000 netto omzet per winkel eur 906.000 ketens ( 300 winkels) da, etos en kruidvat ketens ( 100 winkels) schlecker, dio, trekpleister, uw eigen drogist 18 visie op sectoren ... koophandel komt in nederland tot 7.200 internetondernemingen die detailhan- delsactiviteiten ontplooien via niet-traditionele kanalen. de brancheverenigingthuiswinkel.org komt tot 20.000 onderne- mingen die zich op enigerlei ...
abnamro.nl
Visie op Vrijetijdsindustrie 2009 pdf
... eetcafe (23%). binnen deze bedrijfstypen hebben de afgelopen jaren verschuivingen plaatsgevonden. het traditionele cafe verliest terrein aan andere cafetypen, die met nieuwe concepten klanten naar ... dienstverlening gaan toevoegen, zoals business corners (internet, e-mail), wellnessactiviteiten (massage, sauna), winkels, kinderop- vang, kapper, etc. ook nieuwe hotelvormen zijn ontstaan met de focus ...
abnamro.nl
Media_in_beeld_2006.pdf
... plaatsen dan beeldbuisschermen, waardoor deze in toenemende mate in openbare gebouwen, ruimten en winkels worden ingezet. het levert weer nieuwe mogelijkheden specifiek publiek te bereiken, het zogenaamde ... kosten van distributie van media sterk dalen. een tv-programma via de huidige traditionele distributie moet een bepaald bereik hebben wil het via commercials kostendekkend kunnen worden ...
abnamro.nl
Kansen_voor_kwaliteit.pdf
... deze jaren zich tot het accommoderen van de nieuwe it-infrastructuur in het traditionele kantoorgebouw (klimaatbeheersing, etc.). pas in de jaren '90 kan ict daadwerkelijk het virtuele ... belangrijk. 26kansen voor kwaliteit. de nederlandse kantorenmarkt in beeld ! bron ipd kantoren bedrijfsruimte winkels bron ipd figuur 20 gemiddelde huurprijs structureel overaanbod komt de huurwaarde nauwelijks van ...
abnamro.nl
vos-bouw.pdf
... van defensie met dit grootste pps-huisvestingsproject in nederland, vergeleken met een traditionele aanbesteding, zo'n 15% lagere levensduurkosten heeft. het consortium komfort is niet ... ivbn.nl www.propertynl.com www.vastgoedmonitor.nl kantoren bedrijfsruimten winkels kantoren bedrijfsruimten winkels eurmrd kantoren winkels bedrijfsruimte aanbod kantoren (l.as) opname kantoren (l.as) aanbod ...
abnamro.nl
vos-retail.pdf
... andb.nl waarde prijs volume inkoopwaardepersoneelskosten huisvestingskosten overige kosten bedrijfsresultaat aantal winkels lichaamsverzorging zelfzorg en gezondheid geuren cosmetica haarverzorging papier mondverzorging prijsstijging ... zich in een lastig parket. sportartikelen steeds groter deel buiten het traditionele kanaal ver- kocht. kleding- en schoenenwinkels, warenhuizen, doe-het-zelfzaken, ...
abnamro.nl
|