1 - 10 van 54 voor tweede groep
Hoofdstuk 1
... groep gaat het om de wijze waarop de interne bedrijfsprocessen zijn vormgegeven. hierbij speelt de persoon van de ondernemer en zijn ondernemerseigenschappen en -kenmerken een rol. bij de tweede groep ... crisisgebied, volgens watkins (1982), marketing en verkoop'. in zijn onderzoek wordt als tweede crisisgebied gewezen op het manco aan specifieke managementvaardigheden. daarbij kan gedacht worden ...
www.wsnp.rvr.org
Wet schuldsanering natuurlijke personen
... for legal solutions to debt problems (cj-s-debt) , (pdf 308kb) november 2006 monitor wsnp, tweede meting, inclusief onderzoek naar de effectiviteit van de schone lei, (pdf 411kb) november 2006 monitor ... met schulden in de knel - misstanden bij invordering van schulden (pdf 2mb) maart 2008 mo groep welzijn utrecht de gedwongen schuldregeling), (pdf 247kb) januari 2008 jan hofman op weg naar een ...
www.wsnp.rvr.org
Wet schuldsanering natuurlijke personen
... for legal solutions to debt problems (cj-s-debt) , (pdf 308kb) november 2006 monitor wsnp, tweede meting, inclusief onderzoek naar de effectiviteit van de schone lei, (pdf 411kb) november 2006 monitor ... met schulden in de knel - misstanden bij invordering van schulden (pdf 2mb) maart 2008 mo groep welzijn utrecht de gedwongen schuldregeling), (pdf 247kb) januari 2008 jan hofman op weg naar een ...
www.wsnp.rvr.org
Wet schuldsanering natuurlijke personen
... for legal solutions to debt problems (cj-s-debt) , (pdf 308kb) november 2006 monitor wsnp, tweede meting, inclusief onderzoek naar de effectiviteit van de schone lei, (pdf 411kb) november 2006 monitor ... met schulden in de knel - misstanden bij invordering van schulden (pdf 2mb) maart 2008 mo groep welzijn utrecht de gedwongen schuldregeling), (pdf 247kb) januari 2008 jan hofman op weg naar een ...
www.wsnp.rvr.org
Folio tweede kamer
... er informatie neergelegd worden op de locaties werk en inkomen. tweede kamer, vergaderjaar nr. 175 4 voorzitter. de schuldhulpverlening kan efficienter ... tocht staan. dat is bijna de hele groep. ik vraag mij ook tweede kamer, vergaderjaar nr. 175 15 af wat deze ... . vindt de staatssecretaris het voorstelbaar om consequenties te verbinden tweede kamer, vergaderjaar nr. 175 17 aan de vervolgbudgetten als ...
www.wsnp.rvr.org
folio tweede kamer
... . lokale preventieve maatregelen veel gemeenten organiseren in het kader van de integrale schuld- tweede kamer, vergaderjaar nr. 71 6 hulpverlening preventieactiviteiten voor hun inwoners, zoals budget- begeleiding, ... .1 zie noot 2. tweede kamer, vergaderjaar nr. kernpartners op het terrein van de integrale gemeentelijke schuldhulp- verlening divosa, de nvvk en de mo-groep zijn een nieuwe samen ...
www.wsnp.rvr.org
Folio tweede kamer
... betekenen dat de centrumgemeenten voor dak- en thuis- lozen de schuldhulpverlening voor deze groep op zich zullen nemen. dan is gegarandeerd dat de zorg voor dak- en thuislozen ... op het volume door preventie vroegsignalering, nazorg en beperking van recidive en effecten tweede kamer, vergaderjaar nr. 3 17 op aanverwante (gemeentelijke) taakgebieden (bijzondere bijstand, re-integratie, ...
www.wsnp.rvr.org
Tweede Kamer
... niet, is een zeer zwaar instrument en komt de minnelijke tweede kamer, vergaderjaar nr. 197 4 schuldhulpverlening, waarbij vertrouwen een groot ... . het gaat er juist om een deel van de groep die het tweede kamer, vergaderjaar nr. 197 9 vermogen heeft te werken ... de schuldhulpverlening daarom beperken tot een streng en leerzaam traject. tweede kamer, vergaderjaar nr. 197 10 ook willen wij dat deze ...
www.wsnp.rvr.org
Tweede Kamer
... stelselherziening awbz informeren. daarnaast vergt de wettelijke verankering van het recht op een persoonsgebonden tweede kamer, vergaderjaar nr. 41 1 budget (ook voor clienten met een bijzondere zorgvraag) ... - groepen. deze clienten zijn hiervan op de hoogte gesteld. over de resterende kleine groep van clienten is het zorgkantoor om aanvullende informatie gevraagd. uit deze inventarisatie is ...
www.wsnp.rvr.org
Folio tweede kamer
... en w beleidsregels vaststelt waarin wordt vastgelegd op basis van welke individuele omstandigheden tweede kamer, vergaderjaar nr. natuurlijke persoon de toegang tot de schuldhulpverlening wordt ontzegd. is ... de belastingdienst (maar ook het centraal justi- tieel incasso bureau (cjib), informatie beheer groep (ibg) etc.) de toeloop naar schuldhulpverlening vergroten en daarmee ook de toename van ...
www.wsnp.rvr.org
|