1 - 4 van 4 voor verdere stappen
Stap 1: Schrijf een brief | AFM
... een klacht binnen een redelijke termijn en zorgvuldig afhandelen. bij stap 4 (controleer alle stappen) lees je binnen welke termijn kunt indienen. wat is de klachtenprocedure? financia le ondernemingen ... product. en soms onderneming. als je tevreden bent met de afhandeling hoef je geen verdere stappen te nemen. als je niet tevreden bent, ga stap betrouwbaar? links en downloads consumentenfolder ...
afm.nl
623569943F2147B092A03192F95B0262 ashx
... deze folder van de autoriteit financiele markten (afm) lees je welke stappen je kunt nemen en wat kan doen. informatie over klachten ... als je tevreden bent met de af handeling hoef je geen verdere stappen te nemen. als je niet tevreden bent, ga je naar stap ... van deze folder. stap 4 controleer alle stappen let goed op de procedures en voorwaarden bij de stappen die je neemt. financiele ondernemingen ...
afm.nl
623569943F2147B092A03192F95B0262 ashx
... deze folder van de autoriteit financiele markten (afm) lees je welke stappen je kunt nemen en wat kan doen. informatie over klachten ... als je tevreden bent met de af handeling hoef je geen verdere stappen te nemen. als je niet tevreden bent, ga je naar stap ... van deze folder. stap 4 controleer alle stappen let goed op de procedures en voorwaarden bij de stappen die je neemt. financiele ondernemingen ...
afm.nl
leidraad passende provisie financiële dienstverleners
... product of een hypothecair krediet, rechtstreeks of middellijk, die niet noodzakelijk verlenen verdere uiteenzetting van de inducementregels bij beleggingsondernemingen wordt verwezen naar de leidraad passende ... hiervoor beschreven verbod van artikel 149a bgfo zijn drie uitzonderingen mogelijk, onderstaande stappen worden toegelicht. stap 2 vergoedingen die noodzakelijk' zijn of de dienst mogelijk ...
afm.nl
|