1 - 10 van 20 voor zowel online als offline
ING Detailhandel komt nauwelijks vooruit juni 2011 tcm7 88863 pdf
... doorslaggevend hoeft keuzes van consumen ten. zowel online als offline spelen prijskwaliteit, assorti ment en betrouwbaarheid een belangrijke rol. consumenten online steeds meer bepalend voor kracht retailmerken ... snel toe. niet vreemd daarom dat zowel zoek machinemarketing als social media inmiddels essentiele elementen vormen in de online marketingstrategie. google adwords, de belangrijkste speler ...
ing.nl
ING Marktomstandigheden vragen uiterste van retail oktober2011 tcm7 94936 pdf
... van fysieke ketens leidt ertoe dat ook online de markt steeds meer door grote partijen wordt gedomineerd. zowel online als offline zal consolidatie plaats vinden. offline zal genoegen moeten nemen met een ... vrij mager. zowel online als offline geldt voor speciaalzaken dat zij hun uiterste best moeten doen om zich te onderscheiden in een niche. ove- rigens kunnen zowel supers als speciaalzaken op ...
ing.nl
Kledingretail staat op grens nieuw tijdperk tcm7 94124 pdf
... richting het internet. zowel online aanbod als vraag kunnen daarom in rap tempo verder toenemen. ketens zoals h m en zara zijn in staat de online achterstand die zij ... offline kanaal gaat dalen, waardoor een schifting onvermijdelijk is. winkels buiten de grote binnensteden zullen het (nog) zwaarder krijgen en ketenpartijen zullen selectiever naar hun vestigingen gaan kijken. zowel online als offline ...
ing.nl
untitled
... . een uitgebreid dienstverleningspakket om klanten zowel online als offline bij te staan met achterliggend ... online en offline bronnen thuiswinkel.org, krimp offline vermindering aantal vestigingen uitval b en c-lokaties selectiever beleid ketens consolidatie offline groei online toenemende belang schaalgrootte consolidatie online detailhandel 2011 online 5% offline 95% + - 25% + - 75% offline online ...
ing.nl
ING-Grote-behoefte-aan-innovatie-schoenenwinkels-oktober2012_tcm7-122828.pdf?id 20130327043646
... prijsgerichte fashion belangrijke rol fysieke winkel. multichannel vanuit offline wereld door slimme online toepassingen in offline winkel. offline lokaties in grotere winkelstraten stadscentra, grotere winkelcentra stadsranden ... (passen op locatie). online shops grote multichannel ketens en grotere pure players shop-in-shops zowel online als offline voor niche spelers. offline winkels op locaties ...
ing.nl
ING Vakantieganger dwingt tot waardevoller reisaanbod maart2011 tcm7 82601 pdf
... ontstonden als online travel agencies (ota) en affiliates. de branche kent veel concurrentie op prijs, maar is nog sterk aanbodgedreven. voorzichtig omzetherstel reisorganisaties omzet van zowel reisbureaus als touroperators kende ... en bytes in hun kanaalkeuze zijn reisbedrijven op zoek naar de juiste mix tussen online en offline. in de bepaling van die mix zijn het zoek- en boek gedrag ...
ing.nl
Druk op marge ondanks licht herstel tcm7 81755 pdf
... aandeel van e-commerce hierin een belangrijke rol. steeds vaker weten consumenten online de (goedkope) weg te vinden naar zowel bruingoed als wit- goed. webwinkel bol.com probeert in dit segment haar grip ... lijdzaam toe te zien hoe consumenten weglopen uit hun winkel en thuis online elders bestellen. wanneer een retailer de offline en online winkel nauw op elkaar aansluit is de kans gro- ter dat ...
ing.nl
ING distributie en e commerce publicatie tcm7 89778 pdf
... als verkoopkanaal. echter de laatste tijd is een verandering waarneembaar aantal webwinkels in nederland sterk toegenomen. grofweg is er een onderscheid te maken tussen retailers met zowel offline als online ...
ing.nl
Microsoft Word - Automotive apr12 final
... zowel offline als online. aangezien de zoektocht van consumenten steeds vaker op internet begint is met name daar de juiste aandacht vereist. vindbaarheid op google, een kwalitatief goede en gebruiksvriendelijke website, mogelijkheden om online ... klant optimaal te kunnen bedienen is toegang tot zowel de informatie- als onderdelenstroom essentieel voor universele werkplaatsen. verschillende universele ...
ing.nl
ING_Hoger_onderwijs_en_arbeidsmarkt_februari_2013_tcm7-129012.pdf?id 20130327030918
... meer onderscheidend te zijn... daarnaast zorgen ontwikkelingen op het gebied van vrij online beschikbaar lesmateriaal (open educational resources) en serious gaming ervoor dat onderwijsinstellingen zich ... netwerken, zowel on- als offline. kennis wordt steeds belangrijker, ook binnen de sociale context. er wordt van kinderen verwacht dat zij hetzelfde opleidingsniveau of hoger behalen als hun ouders ...
ing.nl
|