1 - 5 van 5 voor telefoon beantwoorden
PP FAF 2007 v10 definitief.PDF
... in artikel statuten, klachtenprocedure een aandeelhouder beleggingsinstelling kan zich wenden tot de directie per brief, telefoon of e-mail. de directie zal de ontvangst van deze klacht bevestigen en zal binnen ... klacht. indien de directie niet in staat is om de klacht binnen zes weken te beantwoorden, zal de directie de aandeelhouder schriftelijk op de hoogte stellen wanneer een reactie is te ...
frieslandbank.nl
PP FEF 2007 v10 definitief.PDF
... in artikel statuten, klachtenprocedure een aandeelhouder beleggingsinstelling kan zich wenden tot de directie per brief, telefoon of e-mail. de directie zal de ontvangst van deze klacht bevestigen en zal binnen ... klacht. indien de directie niet in staat is om de klacht binnen zes weken te beantwoorden, zal de directie de aandeelhouder schriftelijk op de hoogte stellen wanneer een reactie is te ...
frieslandbank.nl
untitled
... duidelijk waarom steeds minder mensen onze kantoren bezochten. het gemak om telefoon belangrijke vragen te kunnen stellen (en te beantwoorden) wint het heel gemakkelijk van de eventuele nadelen. bovendien hebben ... vraag willen wij wel meevechten in deze vechtmarkt?' de vraag stellen is die tegelijkertijd beantwoorden. de friese broers verruimden hun blik' (zo zeggen de twee woordvoerders het) door de ...
frieslandbank.nl
Microsoft Word - 8700088_v_1_FBERFondsFEB22 (definitief)
... in artikel statuten. klachtenprocedure een aandeelhouder fonds kan zich wenden tot de beheerder per brief, telefoon of e-mail. de beheerder zal de ontvangst van deze klacht bevestigen en zal binnen ... klacht. indien de beheerder niet in staat is om de klacht binnen zes weken te beantwoorden, zal de beheerder de aandeelhouder schriftelijk op de hoogte stellen wanneer een reactie is te ...
frieslandbank.nl
Microsoft Word - 8700431_v_1_FBAFFEB22 (definitief)
... in artikel statuten. klachtenprocedure een aandeelhouder fonds kan zich wenden tot de beheerder per brief, telefoon of e-mail. de beheerder zal de ontvangst van deze klacht bevestigen en zal binnen ... klacht. indien de beheerder niet in staat is om de klacht binnen zes weken te beantwoorden, zal de beheerder de aandeelhouder schriftelijk op de hoogte stellen wanneer een reactie is te ...
frieslandbank.nl
|